Home ΛΑΡΝΑΚΑ «Come back to Larnaca»
«Come back to Larnaca»

«Come back to Larnaca»

Η επιτυχημένη καμπάνια της Λάρνακας «They Always Come Back» προγραμματίζεται να συνεχίσει και μέσα στο 2019. Η συγκεκριμένη τουριστική καμπάνια αποτυπώνεται σε όλα τα μέσα προβολής της τοπικής εταιρείας τουρισμού, όπως σε φυλλάδια, πανό, στην ιστοσελίδα της, στα web-banners, στο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο, σε Photobooths στην πόλη κ.α. Πλέον έρχεται να προστεθεί και το νέο διαφημιστικό σποτάκι που εκφράζει τη φιλοσοφία της καμπάνιας μ’ ένα ευφάνταστο τρόπο. Το βίντεο έχει δημιουργηθεί από την Zedem Media που εδρεύει στη Λάρνακα, οι παραγωγοί της οποίας επεδίωξαν να παρουσιάσουν τη Λάρνακα όπως την βλέπουν, την αισθάνονται και την βιώνουν τόσο οι ίδιοι ως δημιουργοί, όσο και οι τουρίστες που την επισκέπτονται. Γι’ αυτό και το βίντεο έχει ανθρωποκεντρική προσέγγιση, μεταφέροντας στην οθόνη το διαχρονικό δέσιμο του τουρίστα της Λάρνακας με τον προορισμό. Το σλόγκαν «They Always Come Back» συνοδεύεται πάντα από το κυρίως σύμβολο της πόλης, που είναι τα φλαμίγκο, τα οποία πάντα επιστρέφουν στη Λάρνακα, όπως και ο ταξιδιώτης. Με τον τρόπο αυτό αναδεικνύεται και το γεγονός ότι η Λάρνακα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επαναλαμβανόμενων τουριστών απ’ όλες τις παραλιακές πόλεις της Κύπρου σε ποσοστό που ανέρχεται στο 60%.

Προβολή στην Αγγλία

Στο μεταξύ, προβολή μεγάλων διαστάσεων έτυχε πρόσφατα η Λάρνακα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέσω της συνεργασίας του καναλιού ITV, της ΕΤΑΠ Λ/κας και του γνωστού καλλιτέχνη Peter Andre, παρουσιάστηκαν στο δημοφιλές πρόγραμμα «Goodmorning Britain» πέντε επεισόδια με πλάνα αποκλειστικά από την πόλη της Λάρνακας. Τα υπό αναφορά επεισόδια των 4,5 λεπτών το καθένα παρουσιάζουν τον P. Andre με την οικογένειά του κατά τις διακοπές τους στη Λάρνακα, όπου ο celebrity επιδίδεται σε διάφορες δραστηριότητες, όπως την κυπριακή μαγειρική και τα θαλάσσια αθλήματα, ενώ αναφέρεται με πολύ εγκωμιαστικά σχόλια για την πόλη του Ζήνωνα. Σύμφωνα, δε, με στοιχεία του ITV, η τηλεθέαση της συγκεκριμένης εκπομπής για το κάθε επεισόδιο ξεχωριστά κυμάνθηκε μεταξύ 1,3 – 1,5 εκατομμύρια σε ζωντανή μετάδοση, λαμβάνοντας το 23% του μέσου όρου τηλεθέασης, με επιπρόσθετη προβολή των επεισοδίων και διαδικτυακά. Τουριστικοί φορείς εκτιμούν, με βάση και τις ενδείξεις που έχουν μέχρι σήμερα, πως η κάθοδος Βρετανών τουριστών στην Κύπρο δεν πρόκειται να επηρεαστεί την επόμενη χρονιά εξαιτίας του Brexit.

ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Send this to a friend