Πρόεδρος ΔΗΣΥ: Δεχόμαστε “πολλαπλές επιθέσεις από παντού” αλλά θα βγούμε νικητές
Την εκτίμηση ότι στην αναμέτρηση της 9ης Ιουνίου ο ΔΗΣΥ θα βγει νικητής και πιο δυνατός, εξέφρασε η Πρόεδρος του κόμματος Αννίτα Δημητρίου. Σε ομιλία της το Σάββατο σε πανεπαρχιακή εκδήλωση παρουσίασης των υποψηφίων Ευρωβουλευτών του ΔΗΣΥ και των υποψηφίων του κόμματος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση στην επαρχία Λάρνακας, η κ. Δημητρίου είπε πως αυτή τη στιγμή “η παράταξή μας δέχεται πολλαπλές επιθέσεις από […]




