Νίκη και μόνο νίκη ο στόχος
Ο Σεπτέμβριος δεν ήταν καλός μήνας για την Ανόρθωση. Έχοντας δυο ήττες (Απόλλωνα και Βασιλεία) και μία ισοπαλία (Ομόνοια) σίγουρα δεν είναι και ο καλύτερος απολογισμός. Απέναντι στον Ολυμπιακό η «Κυρία» θέλει να επιστρέψει στις νίκες και να αφήσει πίσω της τον αποκλεισμό από τη Βασιλεία. Ο Κετσπάγια έχει προετοιμάσει όσο καλύτερα μπορούσε τους παίκτες […]




