ΥΠΠΑΝ: Στα σχολεία θα απαιτείται εβδομαδιαία αρνητική διάγνωση rapid τεστ
Η επαναλειτουργία των Γυμνασίων με φυσική παρουσία μαθητών και μαθητριών μετατίθεται και θα ξεκινήσει από την Τρίτη, 16 Μαρτίου 2021, αναφέρει, σε ανακοίνωση του, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας. Ανακοινώνει, επίσης, μετά από συνεννοήσεις με το Υπουργείο Υγείας ότι στο εξής και για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί, για την παρουσία των μαθητών και […]




