«Έβαλαν το δάχτυλο στο μέλι οι πρατηριούχοι»: Έρχονται νέες αυξήσεις καυσίμων τις επόμενες μέρες
Το δάχτυλο τους στο μέλι φαίνεται να έβαλαν κάποιοι πρατηριούχοι σύμφωνα με τον Μάριο Δρουσιώτη του Συνδέσμου Καταναλωτών και έφαγαν από την επιδότηση. «Το μέλι είναι η επιδότηση των 8,33 σέντ», ανέφερε. «Κατέχουμε και τα ονόματα και τις διευθύνσεις. Πότε αύξησαν, πότε δεν αύξησαν, πόσο αύξησαν. Έχουμε όλες τις πληροφορίες και για τα 317 πρατήρια […]




