Home ΛΑΡΝΑΚΑ Ποιοτική αναβάθμιση τουριστικού προϊόντος από την ΕΤΑΠ Λάρνακας
Ποιοτική αναβάθμιση τουριστικού προϊόντος από την ΕΤΑΠ Λάρνακας

Ποιοτική αναβάθμιση τουριστικού προϊόντος από την ΕΤΑΠ Λάρνακας

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Σε πληθώρα πολυδιάστατων και ουσιαστικών δράσεων προέβη κατά το 2022 η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ), με κύρια στόχευση την ποιοτική αναβάθμιση, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας και την προώθηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων σε στοχευμένες αγορές.

Όλες οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με την στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές και τους φορείς που απαρτίζουν την εταιρεία τουρισμού.

Σύμφωνα με ενημερωτικό δελτίο της ΕΤΑΠ, στα πλαίσια του προγράμματος «Εμπλουτίζοντας και πρασινίζοντας τις παραλίες της Λάρνακας», το οποίο υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια και έχει φέρει σταδιακά πολύ θετικά αποτελέσματα, τη χρονιά που πέρασε αναβαθμίστηκαν πλήρως τα γήπεδα beach volley-tennis στην παραλία των Φοινικούδων, δημιουργήθηκε παιχνιδότοπος στην παραλία Ορόκλινης και φυτεύτηκαν φοινικόδεντρα στον παραλιακό πεζόδρομο της κοινότητας καθώς και στην παραλία αετοσανίδας στο Κίτι.

Όσον αφορά τον τομέα του φυσικού περιβάλλοντος, τα εγκαταλελειμμένα σκαλιά υπερχείλισης στο μονοπάτι της αλυκής βελτιώθηκαν με ξύλινο deck και μετατράπηκαν σε ενημερωτική εξέδρα, ενώ στα τελικά στάδια ολοκλήρωσης βρίσκεται και το Θεματικό Μελισσοκομικό Μονοπάτι στην ορεινή κοινότητα της Βαβατσινιάς.

Επιπρόσθετα η ΕΤΑΠ Λάρνακας συνεισέφερε στη δημιουργία μελισσόκηπου στο Μουσείο Μέλισσας και Κεντήματος στον Κάτω Δρυ. Όσον αφορά, δε, τον εμπλουτισμό της θαλάσσιας προστατευόμενης περιοχής Λάρνακας, μέσα στο 2022 τοποθετήθηκαν αμφορείς κοντά στο ναυάγιο LEF1 με στόχο την αύξηση της βιοποικιλότητας του βυθού και την ενίσχυση του καταδυτικού ενδιαφέροντος.

Δράσεις στα χωριά

—————————

Σύμφωνα με την εταιρεία τουρισμού, στα πλαίσια της βελτίωσης του προϊόντος σε κοινότητες της επαρχίας, τοπιοτεχνήθηκε πάρκο στο κέντρο των Λευκάρων, τοποθετήθηκε αστικός εξοπλισμός στην Τόχνη και προστέθηκαν instagrammable παγκάκια στα Περβόλια και τη Χοιροκοιτία.

Επιπρόσθετα, για το Ζύγι ετοιμάστηκε παραδοσιακή ψαρόβαρκα, που θα τοποθετηθεί στην είσοδο του υπό κατασκευή Μουσείου Αλιείας, ενώ στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η κατασκευή αντίγραφου του σημαντικότατου αρχαιολογικού ευρήματος της ταφικής στήλης από τους Γόλγους για το Καλλινίκειο Μουσείο Αθηένου.

Εξάλλου, στο Μουσείο Μνήμης Καλαμουργικής Λειβαδιών έχει τοποθετηθεί θεματικό παγκάκ ι -έκθεμα εξωτερικού χώρου, όπου το καλάμι «παγώνει» συμβολικά στον χρόνο και στη φθορά μέσω της ρητίνης.

Ψηφιοποίηση

——————–

Τα τελευταία χρόνια η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας δίνει μεγάλη έμφαση στην ψηφιοποίηση των τουριστικών εργαλείων. Ως εκ τούτου, το 2022 επέκτεινε το καινοτόμο πρόγραμμα «Larnaka Storytelling Statues», με νέα αγάλματα που διηγούνται την ιστορία τους και προστέθηκαν άλλα έξι μουσεία στην πλατφόρμα διαδραστικής περιήγησης «360° Larnaka Virtual Museums».

Επιπλέον, ετοιμάστηκε βίντεο και VR360 τρισδιάστατης εικονικής αναστήλωσης του αρχαιολογικού οικισμού της Καλαβασού, που τελεί υπό την τελική έγκριση του Τμήματος Αρχαιοτήτων.

Εντατικό ήταν και το πρόγραμμα μάρκετινγκ της ΕΤΑΠ τον χρόνο που πέρασε. Περιλάμβανε διαδικτυακή καμπάνια σε στοχευμένες αγορές, συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό, φιλοξενία δημοσιογράφων και οργανωτών ταξιδίων από το εξωτερικό, συνεχή ανανέωση της ιστοσελίδας-portal για την τουριστική Λάρνακα, προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκδοση τριμηνιαίου e-Newsletter, προβολή μέσω νέων βίντεο και reels, branding της αίθουσας επιβατών στο λιμάνι Λάρνακας και στελέχωση κι επιτόπιες εκπαιδεύσεις της τουριστικής βιομηχανίας.

Στις δράσεις του έτους περιλαμβάνονταν, ακόμα, η στήριξη αθλητικών εκδηλώσεων διεθνούς εμβέλειας μ’ έμφαση σε αθλήματα στα οποία η Λάρνακα διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα. Ενέργειες που στόχο είχαν την βελτίωση της εικόνας της πόλης αφορούσαν, μεταξύ άλλων, η εκστρατεία καταπολέμησης της ταμπελορύπανσης στα όρια των Δήμων Λάρνακας, Λειβαδιών και του Κοινοτικού Συμβουλίου Ορόκλινης.

Συνεχή, επίσης, ήταν τα διαβήματα του Προέδρου και του δ.σ. της εταιρείας για επίλυση των θεμάτων που επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την τουριστική βιομηχανία της πόλης κι επαρχίας. Τέλος, η ΕΤΑΠ Λάρνακας συμμετείχε σε πέντε ευρωπαϊκά προγράμματα, καθώς και σε άλλα δίκτυα, που αφορούν ψηφιακό τουρισμό, ενδυνάμωση επιχειρήσεων φιλοξενίας στην μετά-πανδημική εποχή, τουρισμό για άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες και για πολιτιστικό τουρισμό.

 

Send this to a friend