Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ «Σωσίβιο» για την ελ. Αμμόχωστο τα online ticket
«Σωσίβιο» για την ελ. Αμμόχωστο τα online ticket

«Σωσίβιο» για την ελ. Αμμόχωστο τα online ticket



ΓΡΑΦΕΙ O ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Τα online ticket που προσφέρουν οι ξένες ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες σώζουν την παρτίδα, τουλάχιστον στις αρχές της καλοκαιρινής περιόδου, όσον αφορά την τουριστική κίνηση στην ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου. Μπορεί οι απώλειες από την ρωσική και ουκρανική τουριστική αγορά να μην έχουν καλυφθεί, ωστόσο οι ατομικές κρατήσεις που γίνονται μέσω διαδικτύου έχουν βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό, ώστε αυτή την περίοδο να παρατηρείται μία ικανοποιητική κίνηση στα δύο μεγάλα θέρετρα, Αγία Νάπα και Πρωταρά.

Ο λειτουργός της τοπικής εταιρείας τουριστικής ανάπτυξης και προβολής Λάκης Αβρααμίδης δήλωσε στην εφημερίδα μας ότι μέχρι τα μέσα Μαῒου έχει επαναλειτουργήσει περίπου το 70% του δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων στην επαρχία Αμμοχώστου, ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός εκτιμάται ότι θ’ ανοίξουν κι άλλα ξενοδοχεία. «Οι ξενοδοχειακές μονάδες ανοίγουν σταδιακά. Το ευτύχημα φέτος είναι ότι έχουμε τουρισμό από διάφορες αγορές, όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σκανδιναβία, η Πολωνία, η Σλοβακία, η Ρουμανία, η Ελβετία και από άλλες χώρες. Ένας μεγάλος αριθμός περιηγητών ταξιδεύει με onlineticket, δηλαδή με τα εισιτήρια που προσφέρουν οι ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες μέσω διαδικτύου και όχι με τα πακέτα που προσφέρουν οι διάφοροι οργανωτές ταξιδίων.


Οι ατομικές κρατήσεις μέσω διαδικτύου συμφέρουν οικονομικά στους ταξιδιώτες, γι’ αυτό και φέτος έχει γίνει… της μόδας αυτή η πρακτική. Ένας σημαντικός αριθμός τουριστών που παραθερίζει αυτή την εποχή στην επαρχία μας ταξίδεψε με onlineεισιτήρια των αεροπορικών εταιρειών», πρόσθεσε ο κ.Αβρααμίδης.

Δεν καλύπτονται

Πάντως, ο λειτουργός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ελ. Αμμοχώστου ήταν ξεκάθαρος, πως οι απώλειες από τη Ρωσία και την Ουκρανία δεν πρόκειται να καλυφθούν το φετινό καλοκαίρι. Παρόλ’ αυτά, οι προσπάθειες για να περιοριστεί όσο το δυνατό η «τρύπα» από την απουσία των Ρωσσόφωνων τουριστών συνεχίζονται με διάφορες καμπάνιες κι εκδηλώσεις προβολής και διαφήμισης. Ο Λ. Αβρααμίδης είπε ότι υπάρχουν αγορές που γνωρίζουν καλά το προϊόν της ελεύθερης Αμμοχώστου, όπως η Σκανδιναβία, η Ελβετία και η Πολωνία, οι οποίες ακόμα και πέρσι είχαν παρουσιάσει αυξημένους αριθμούς επισκεπτών, αλλά χρειάζονται… κάποιο «σπρώξιμο», προκειμένου η προσέλευση τουριστών από τις χώρες αυτές ν’ αυξηθεί ακόμα περισσότερο τους επόμενους καλοκαιρινούς μήνες. Όπως εξήγησε, το «σπρώξιμο» αυτό γίνεται μέσω διαφόρων διαφημιστικών εκδηλώσεων κι ενεργειών. Ο κ.Αβρααμίδης ανέφερε ότι με βάση τις κρατήσεις που υπάρχουν τη δεδομένη στιγμή, η τουριστική κίνηση κατά τους πρώτους μήνες του φετινού καλοκαιριού αναμένεται να είναι ικανοποιητική.

Η μαρίνα Αγ. Νάπας

Στο μεταξύ, μιλώντας στο πλαίσιο του πρόσφατου επιχειρηματικού φόρουμ του ΕΒΕ Αμμοχώστου, ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος δήλωσε ότι η μαρίνα Αγίας Νάπας έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει στην περιοχή ειδικές μορφές τουρισμού, όπως συνέδρια και κρουαζιέρες και να καταστήσει την επαρχία Αμμοχώστου ολόχρονο τουριστικό προορισμό. Επισήμανε, επίσης, ότι η επαρχία πρέπει να ασχοληθεί περισσότερο με τα σχέδια επιχορηγήσεων του Υφυπουργείου Τουρισμού, ιδιαίτερα για τις ειδικές μορφές τουρισμού και για τους χειμερινούς μήνες, ούτως ώστε να μπορέσει να καταστεί ολόχρονος τουριστικός προορισμός. Ο κ.Περδίος ανέφερε ότι η φετινή τουριστική χρονιά δεν ξεκίνησε άσχημα (λαμβάνοντας υπόψη την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία), λέγοντας ότι το πρώτο τετράμηνο η κίνηση έφτασε το 70% σε σχέση με το 2019.




Send this to a friend