Home ΛΑΡΝΑΚΑ Διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών από το Συμβούλιο Αποχετεύσεως Λάρνακας
Διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών από το Συμβούλιο Αποχετεύσεως Λάρνακας

Διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών από το Συμβούλιο Αποχετεύσεως Λάρνακας

Το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λάρνακας εκσυγχρονίζεται, παρέχοντας αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση στο κοινό, μέσω της Διαδικτυακής Πύλης Εξυπηρέτησης Πελατών (Web Portal Customer), η οποία τέθηκε σε λειτουργία και είναι διαθέσιμη ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ www.lsdb.org.cy.

Αξιοποίησε τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιακή εξυπηρέτηση με απλά βήματα:
🔸 Επικαιροποίηση στοιχείων μέσω τηλεφώνου (αρ. 24815222 εσωτ. 116 & 117) ή μέσω email στο [email protected]


🔹 Δημιουργία λογαριασμού
Μέσω της διαδικτυακής πύλης εξυπηρέτησης, έχετε τη δυνατότητα πρόσβασης:

• Στις λεπτομέρειες του λογαριασμού σας
• Στις χρηματοοικονομικές σας συναλλαγές
• Στην πληρωμή του λογαριασμού σας
• Στην αλλαγή προσωπικών σας στοιχείων
• Στη δημιουργία τραπεζικής εντολής για αυτόματη εξόφληση
• Στην υποβολή αίτησης για Ιδιωτική Υπόνομο Οικοδομής
• Σε θέματα που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία
• Στην υποβολή ερωτήσεων/παραπόνων/εισηγήσεων
* Θα ακολουθήσει σύντομα σχετικό φιλμάκι με περαιτέρω οδηγίες χειρισμού.

Send this to a friend