Διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών από το Συμβούλιο Αποχετεύσεως Λάρνακας
Το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λάρνακας εκσυγχρονίζεται, παρέχοντας αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση στο κοινό, μέσω της Διαδικτυακής Πύλης Εξυπηρέτησης Πελατών (Web Portal Customer), η οποία τέθηκε σε λειτουργία και είναι διαθέσιμη ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ www.lsdb.org.cy.
Αξιοποίησε τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιακή εξυπηρέτηση με απλά βήματα:
🔸 Επικαιροποίηση στοιχείων μέσω τηλεφώνου (αρ. 24815222 εσωτ. 116 & 117) ή μέσω email στο [email protected]
🔹 Δημιουργία λογαριασμού
Μέσω της διαδικτυακής πύλης εξυπηρέτησης, έχετε τη δυνατότητα πρόσβασης:
• Στις λεπτομέρειες του λογαριασμού σας
• Στις χρηματοοικονομικές σας συναλλαγές
• Στην πληρωμή του λογαριασμού σας
• Στην αλλαγή προσωπικών σας στοιχείων
• Στη δημιουργία τραπεζικής εντολής για αυτόματη εξόφληση
• Στην υποβολή αίτησης για Ιδιωτική Υπόνομο Οικοδομής
• Σε θέματα που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία
• Στην υποβολή ερωτήσεων/παραπόνων/εισηγήσεων
* Θα ακολουθήσει σύντομα σχετικό φιλμάκι με περαιτέρω οδηγίες χειρισμού.