Home ΛΑΡΝΑΚΑ Διαδικτυακή προώθηση της Λάρνακας στο εξωτερικό για τον τουρισμό (βίντεο)
Διαδικτυακή προώθηση της Λάρνακας στο εξωτερικό για τον τουρισμό  (βίντεο)

Διαδικτυακή προώθηση της Λάρνακας στο εξωτερικό για τον τουρισμό (βίντεο)

Με την επαναλειτουργία των πρώτων ξενοδοχείων της την προσεχή Παρασκευή (Radisson Blu, Le Bay, Mikes Canarium) και παράλληλα με την έναρξη των πτήσεων από το εξωτερικό στις 9 Ιουνίου, η Λάρνακα προχωρεί σε μια δυναμική διαδικτυακή προώθηση στο εξωτερικό και έχει λανσάρει το νέο προωθητικό της βίντεο με τίτλο «It’s time to return».

Ο τίτλος, που σηματοδοτεί το άνοιγμα της Κύπρου σε χώρες του εξωτερικού για τουριστική κίνηση, συνάδει και συνδυάζεται με το σλόγκαν της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ) «They Always Come Back», που αναδεικνύει την πρωτιά της Λάρνακας σε επαναλαμβανόμενους ξένους τουρίστες.

Μέσω του συγκεκριμένου βίντεο, το οποίο από χθες κάνει τον γύρο του διαδικτύου, προβάλλεται μέσα από εκπληκτικά πλάνα η πόλη και η επαρχία της Λάρνακας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα καθώς και οι ειδικές μορφές τουρισμού της περιφέρειας όπως, μεταξύ άλλων, τα θαλάσσια αθλήματα, η γαστρονομία, ο αγροτουρισμός κ.α.

Ουσιαστικά με το βίντεο αυτό, η ΕΤΑΠ Λάρνακας προσκαλεί τους ξένους τουρίστες να επισκεφθούν την πόλη και την επαρχία για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, υποσχόμενη ασφάλεια, φιλοξενία, χαλάρωση και απόλαυση ειδυλλιακών τοποθεσιών.

Το νέο φιλμάκι της τοπικής εταιρείας τουρισμού έγινε με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού. Η παραγωγή είναι της τοπικής εταιρείας Content Hub, ενώ ευχαριστίες εκφράζονται προς όλους όσους συνέβαλαν (Windsurf City Cyprus, Kahuna Surfhouse – Kaveh Photography, Σύλλογος Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας – Marrena Photostory, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Golden Donkeys FARM, Lush Beach Bar).

 

ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

 

It's time…to return. Larnaka-Cyprus

It's time…to return. Larnaka-Cyprus#TheyAlwaysComeBack

Gepostet von Larnaka Tourism am Montag, 1. Juni 2020

Send this to a friend