Home ΛΑΡΝΑΚΑ Ξεκινά η νέα τουριστική καμπάνια της Λάρνακας
Ξεκινά η νέα τουριστική καμπάνια της Λάρνακας

Ξεκινά η νέα τουριστική καμπάνια της Λάρνακας

Μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες προγραμματίζει ενόψει του 2017 η τοπική εταιρεία τουριστικής ανάπτυξης και προβολής, στα πλαίσια των προσπαθειών για περαιτέρω προβολή στο εξωτερικό της πόλης και επαρχίας Λάρνακας ως τουριστικός προορισμός. Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις της αγοράς, η προβολή θα εστιάζεται κυρίως σε ενέργειες διαδικτυακού μάρκετινγκ καθώς και σε προγράμματα φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και οργανωτών ταξιδίων του εξωτερικού.

Παράλληλα, έχει αποφασιστεί όπως η Λάρνακα εκπροσωπηθεί φέτος στις τρεις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις καθώς και σε συγκεκριμένα workshops. Ανακοίνωση της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας αναφέρει ότι όλες οι δράσεις που θα γίνουν, θα αφομοιώνουν συγκροτημένα και με ομοιόμορφο τρόπο τη φιλοσοφία της καμπάνιας με κύριο σύμβολο τα φλαμίγκο, τα οποία πάντα επιστρέφουν στη Λάρνακα. Με σύμβολο, λοιπόν, τα φλαμίγκο, επιδίωξη των παραγόντων της πόλης είναι και οι ταξιδιώτες να επιστρέφουν στη Λάρνακα. Η ανακοίνωση υπενθυμίζει ότι η Λάρνακα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επαναλαμβανόμενων τουριστών απ’ όλες τις παραλιακές πόλεις σε ποσοστό που ανέρχεται στο 60%. Μέσα απ’ αυτή την προσέγγιση, η ΕΤΑΠ φιλοδοξεί να εμπνεύσει τον δυνητικό τουρίστα και να του κινήσει το ενδιαφέρον να ζήσει τις εμπειρίες που προσφέρει η Λάρνακα ως προορισμός. Παράλληλα, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του χειμερινού τουρισμού, η ΕΤΑΠ προσφέρει για τον χειμώνα το πρόγραμμα δωρεάν δραστηριοτήτων προς τους ξένους τουρίστες, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Απρίλιο. Η συγκεκριμένη δράση συνεχίζεται για έκτη συνεχή χρονιά και αποσκοπεί στον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων του χειμερινού τουρίστα, τη γνωριμία του με τα σημεία ενδιαφέροντος και την τοπική παράδοση.

Επίσης, ως μέτρο ενίσχυσης του αθλητικού τουρισμού κυρίως κατά τους μήνες χαμηλής αιχμής, θα γίνει προσπάθεια ναστηριχθούν διάφορες θεσμοθετημένες διεθνείς ή ευρωπαϊκές αθλητικές διοργανώσεις. Στόχος της ΕΤΑΠ κατά το 2017 είναι, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η επίλυση διαφόρων προβλημάτων που αμαυρώνουν την αισθητική του δομημένου περιβάλλοντος στις τουριστικές περιοχές, ζητώντας επιτακτικά και την σοβαρή παρέμβαση των τοπικών αρχών για το ζήτημα αυτό. Τέλος, όσον αφορά τις τουριστικές αφίξεις, η ΕΤΑΠ σημειώνει ότι το 2016 ήταν μία εξαιρετική χρονιά από πλευράς τουριστικών αφίξεων, με σημαντικές αυξήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι τρεις μεγαλύτερες αγορές για τη Λάρνακα ήταν η αγγλική, η ρωσική και η ισραηλινή. Ακολουθούν οι αγορές της Γερμανίας, του Λιβάνου και της Σουηδίας. Για το 2017, από τον ερχόμενο Απρίλιο κι έπειτα οι ενδείξεις που υπάρχουν είναι αισιόδοξες.

Send this to a friend