Πως η «Αρένα» εκτοξεύει τα έσοδα της ΑΕΚ
Μάλλον η ΑΕΚ δεν είναι πρώτη μόνο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αλλά και στην κατάταξη της ποσοστιαίας αύξησης των εσόδων, σε σχέση με πέρσι. Όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ιστοσελίδα μας ο πρόεδρος της ομάδας Άντρος Καραπατάκης, τα εισιτήρια διαρκείας έχουν τριπλασιαστεί σε σχέση με πέρσι και πρόπερσι. Συγκεκριμένα, από 900 που ήταν τις δύο τελευταίες σεζόν, φέτος έφτασαν τα 2.700! Φυσικά σε αυτό έπαιξε τεράστιο ρόλο η μετακόμιση στην «ΑΕΚ Αρένα».
Πέρα από τα διαρκείας, αύξηση 30% παρουσιάζουν τα εισιτήρια που πουλάει η ΑΕΚ σε κάθε αγώνα (στην αύξηση δεν υπολογίζονται τα εισιτήρια των φιλοξενούμενων). Επί παραδείγματι, εάν η ΑΕΚ πέρσι πούλαγε 1.000 μεμονωμένα εισιτήρια για έναν αγώνα, φέτος πουλάει 1.300. Έχουν όμως αυξηθεί και τα πρόστιμα, καθώς η κοντινή απόσταση μεταξύ εξέδρας και αγωνιστικού χώρου, έχει επιφέρει απρεπείς συμπεριφορές και καταγγελίες για την ΑΕΚ.
Αύξηση 30% στις διαφημίσεις
Αύξηση της τάξης του 30%, ίσως και μεγαλύτερη, παρουσιάζουν τα έσοδα από τις διαφημιστικές πινακίδες στην Αρένα, καθώς οι διαφημιστικοί χώροι είναι και περισσότεροι (πχ υπάρχει φωτεινός πίνακας) αλλά και καλύτεροι (πιο ορατοί) σε σχέση με το ΓΣΖ. Αξίζει να σημειωθεί πως τις διαφημιστικές πινακίδες διαχειρίζεται κατά 100% η ΑΕΚ και πωλούνται σε ξεχωριστά πακέτα από τις χορηγίες της φανέλας, ενώ δεν συσχετίζονται με τις επενδύσεις για ανέγερση του γηπέδου.
Αύξηση της τάξης του 30%, ίσως και μεγαλύτερη, παρουσιάζουν τα έσοδα από τις διαφημιστικές πινακίδες στην Αρένα, καθώς οι διαφημιστικοί χώροι είναι και περισσότεροι (πχ υπάρχει φωτεινός πίνακας) αλλά και καλύτεροι (πιο ορατοί) σε σχέση με το ΓΣΖ. Αξίζει να σημειωθεί πως τις διαφημιστικές πινακίδες διαχειρίζεται κατά 100% η ΑΕΚ και πωλούνται σε ξεχωριστά πακέτα από τις χορηγίες της φανέλας, ενώ δεν συσχετίζονται με τις επενδύσεις για ανέγερση του γηπέδου.
Επιπλέον, η ομάδα της Λάρνακας και οι διαχειριστές του γηπέδου προγραμματίζουν και άλλες εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα από το νέο γήπεδο.
Το κόστος λειτουργίας είναι αυξημένο σε σχέση με το ΓΣΖ, αλλά όχι κατά πολύ, κάτι που σημαίνει πως το πρόσημο είναι θετικό για την ομάδα της Λάρνακας, τόσο σε οικονομικό όσο και σε αγωνιστικό επίπεδο – πλέον οι παίκτες του Ιντιάκεθ παίζουν σε μια κανονική έδρα.
Διαβάστε επίσης: Ο Ανδρέας Καραπατάκης στο LarnakaTV που δεν άφησε τίποτα ασχολίαστο και οι απαντήσεις του θα συζητηθούν (video)!
Δημιουργία άλλων 800 θέσεων
Έως τώρα η κατασκευή του γηπέδου κόστισε 7 εκατ. ευρώ, ενώ «τρέχει» ο σχεδιασμός για εκτέλεση έργων βελτίωσης και επέκτασης (από 7.200 σε 8.000 θέσεις), προκειμένου το συντομότερο το γήπεδο να γίνει κατηγορίας «4» της UEFA, ώστε να είναι το δεύτερο στην Κύπρο (μετά το ΓΣΠ) που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες Ομίλων Champions και Europa League. Τα έργα που θα γίνουν, πέραν της αύξησης των θέσεων, αφορούν σε χώρος VIP και υποδομές για τα ΜΜΕ.
Έως τώρα η κατασκευή του γηπέδου κόστισε 7 εκατ. ευρώ, ενώ «τρέχει» ο σχεδιασμός για εκτέλεση έργων βελτίωσης και επέκτασης (από 7.200 σε 8.000 θέσεις), προκειμένου το συντομότερο το γήπεδο να γίνει κατηγορίας «4» της UEFA, ώστε να είναι το δεύτερο στην Κύπρο (μετά το ΓΣΠ) που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες Ομίλων Champions και Europa League. Τα έργα που θα γίνουν, πέραν της αύξησης των θέσεων, αφορούν σε χώρος VIP και υποδομές για τα ΜΜΕ.
Το γήπεδο ανέγειρε και διαχειρίζεται η μετοχική εταιρεία Balltown Holdings Public Limited, όπου κύριοι μέτοχοι, μεταξύ άλλων, είναι ο Άντρος Καραπατάκης, η AJK (συμφερόντων Καραπατάκη), η Petrolina (συμφερόντων της οικογένειας Λευκαρίτη) αλλά και η ΑΕΚ, συνεισφέροντας όλες τις επιδοτήσεις που πήρε και παίρνει από κρατικούς και άλλους φορείς.
Πέραν του 1.000.000 ευρώ έχουν συνεισφέρει οι περίπου 860 μικρομέτοχοι της Balltown, το Δ.Σ. της οποίας συνθέτουν οι Άντρος Καραπατάκης (πρόεδρος), Ντίνος Λευκαρίτης, Σταύρος Σταύρου, Νικόλας Τρεππίδης, Νάκης Αντωνίου, Ιωσήφ
Φράγκος και Αυξέντης Ευαγγέλου.
Πηγή: reporter.com.cy
Διαβαστε επισης