Μαρίνα Λάρνακας από πρώτη… τελευταία και το κατάντημά μας είναι μεγάλο!
Η πρώτη μαρίνα της Κύπρου, η μαρίνα της Λάρνακας, κινδυνεύει να μετατραπεί… σε ουραγό.
Μετά τη λειτουργία της μαρίνας Λεμεσού και την τροχιοδρόμηση του μεγαλόπνοου έργου της μαρίνας Αγ. Νάπας, η μαρίνα της Λάρνακας μοιραία θα περάσει σε δεύτερη μοίρα, αφού οι προοπτικές για επέκταση κι εξωραϊσμό, όπως και του λιμανιού Λάρνακας, φαντάζουν δυσοίωνες, στο παρών τουλάχιστον στάδιο (ακόμα ψάχνουμε επενδυτή). Πόσο μάλλον μετά την ολοκλήρωση, σε περίπου πέντε χρόνια, της τεράστιας επένδυσης που προγραμματίζεται να γίνει στη μαρίνα Αγίας Νάπας. Κρίμα, διότι η γεωγραφική θέση της μαρίνας Λάρνακας, δίπλα από την παραλία των Φοινικούδων και σε απόσταση αναπνοής από το εμπορικό κέντρο της Λάρνακας, είναι εξαιρετική και θα μπορούσε να την καθιστούσε πόλο έλξης για τους βαθύπλουτους Λιβάνιους ή Ισραηλινούς με τα πολυτελή γιοτ και τις θαλαμηγούς.
Η μαρίνα Λάρνακας είναι μια ιδανική city μαρίνα, που όμοιά της δεν έχει στην Κύπρο. Με τη λειτουργία, όμως, της μαρίνας Αγ. Νάπας, όλα τα πολυτελή σκάφη θα προτιμούν να ελλιμενίζονται εκεί, όπου οι χώροι θα είναι επαρκείς και περισσότεροι αριθμητικά. Στη μαρίνα Λάρνακας, δυστυχώς, για χρόνια τώρα ακούμε για επεκτάσεις, αλλά επεκτάσεις και βελτιώσεις δεν βλέπουμε… Μοιραία, λοιπόν, η πρώτη μαρίνα της Κύπρου θα καταντήσει (διότι περί καταντήματος πρόκειται)… τελευταία.
Μπράβο στις αρχές της Αγ. Νάπας που κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επένδυση του Αιγύπτιου μεγιστάνα Νακίπ Σαουίρις, ο οποίος με τα 220 εκατομμύρια που θα ξοδεύσει, ευελπιστεί να καταστήσει την Αγ. Νάπα ένα από τα πλέον ξακουστά κοσμοπολίτικα τουριστικά θέρετρα της ανατολικής Μεσογείου.
Στη Λάρνακα πού είναι οι επενδυτές;
Βάσος Βάσου