Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Τα σενάρια του Υπ. Παιδείας σε περίπτωση παράτασης σχολικής χρονιάς
Τα σενάρια του Υπ. Παιδείας σε περίπτωση παράτασης σχολικής χρονιάς

Τα σενάρια του Υπ. Παιδείας σε περίπτωση παράτασης σχολικής χρονιάς

Αν και είναι νωρίς για να μπει κανείς στη συζήτηση της ενδεχόμενης παράτασης των μέτρων που λήφθηκαν από την Κυβέρνηση για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ανησυχία επικρατεί σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Τα σχολεία παραμένουν κλειστά μέχρι τις 10 Απριλίου, ενώ οι μαθητές συνεχίζουν την εκπαίδευση με εξ αποστάσεως προγράμματα. Η αβεβαιότητα έγκειται στο ενδεχόμενο παράτασης των μέτρων, με το Υπουργείο Παιδείας, ωστόσο να έχει υπόψη του και να επεξεργάζεται όλα τα πιθανά σενάρια.

Ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου από την πρώτη μέρα διαμήνυσε ότι υπάρχει πιθανότητα παράτασης της σχολικής χρονιάς, αλλά θα αναπληρωθεί και θα βρεθούν λύσεις.

Όλα εξαρτώνται από το πότε θα επιτραπεί η επιστροφή των μαθητών στις σχολικές μονάδες. Όπως πληροφορούμαστε αν μετά το Πάσχα οι μαθητές επιστρέψουν στα σχολεία δεν θα χρειαστεί παράταση της σχολικής χρονιάς αλλά θα επεκταθεί η διδασκαλία.

Στην περίπτωση που επεκταθούν τα μέτρα θα επεκταθεί και η σχολική χρονιά. Στα σενάρια που εξετάζει το Υπουργείο Παιδείας, είναι ένα μέρος της σχολικής χρονιάς να μεταφερθεί τον Σεπτέμβριο και η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις, οι εξετάσεις αντί να διαρκέσουν ένα μήνα, να πραγματοποιηθούν σε συντομότερο διάστημα. Όσον αφορά τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, που παρακάθονται σε Παγκύπριες εξετάσεις θα ληφθούν διαφορετικές αποφάσεις σε σχέση με τις άλλες τάξεις.

Τα πιο πάνω φυσικά, δεν αποτελούν αποφάσεις, αλλά σενάρια τα οποία επεξεργάζεται το Υπουργείο Παιδείας, σε περίπτωση που τα μέτρα παραταθούν.

Σημειώνεται πως τις προηγούμενες ημέρες το Υπουργείο Παιδείας, ανακοίνωσε το Σχέδιο Δράσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά και τα βήματα στα οποία προχωρά στις περιπτώσεις που μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Send this to a friend