Αναστολή λειτουργίας του τμήματος φούτσαλ της Ανόρθωσης: “Σε καμμιά ομάδα δεν αξίζει να παίζει όταν περιφρονείται”
Με ανάρτηση του ο Αντρέας Παπαλλής ενημερώνει για την αναστολή του τμήματος φούτσαλ της Ανόρθωσης. O πρόεδρος του φούτσαλ της “Κυρίας” γράφει: “Το Τμήμα αναστέλλει την λειτουργία του για τους γνωστούς λόγους! Γιατί σε καμμιά ομάδα δεν αξίζει να παίζει όταν περιφρονείται, πόσο μάλλον η ΑΝΟΡΘΩΣΗ! Νιώθω όμως πολύ πιο «πλούσιος» απ’όταν δημιουργήθηκε το Τμήμα! […]




