«Όλοι πίστευαν ότι δεν επρόκειτο να γυρίσω πίσω ζωντανή. Στα μάτια τους έβλεπα ζωγραφισμένο ένα αντίο…»
Είναι από τους ανθρώπους που… Δεν κουβαλάνε θυμό μέσα τους, ούτε κακία, παρά μόνο αγάπη. Ζητούν συγνώμη, λένε ευχαριστώ και πάντα το εννοούν. Είναι γεμάτοι καλοσύνη και όταν σου μιλούν σου χαμογελούν ταυτόχρονα. Δεν θα παραδεχτούν ποτέ πως πονάνε, γιατί γνωρίζουν πως ο ανθρώπινος πόνος δεν μοιράζεται, ούτε και μετριέται. Ούτε και θα παλέψουν για […]




