Ο γιατρός Μάριος Κυριαζής τοποθετείται: «Εφόσον απαγορεύεται να αισθανόμαστε ευχαρίστηση, τότε γεννιέται το ερώτημα: Ελέγχει τα αισθήματα μας το Κράτος;»
Μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο συμπολίτης μας γιατρός Μάριος Κυριαζής γράφει μερικά εύστοχα και ωραία λόγια για την κατάσταση που βιώνουμε. Διαβάστε τα.. Απαγορεύεται η Ευχαρίστηση Μέσα στον κυκεώνα των απαγορεύσεων, κανονισμών, πρωτοκόλλων και προστατευτικών μέτρων, ένα μόνο μένει σταθερό: Απαγορεύεται να νοιώθεις ωραία. Οτιδήποτε έχει να κάνει με προσωπική ψυχαγωγία […]




