Μέσα Μαΐου πρόταση για τετράμηνα
Το σημαντικό ζήτημα της αξιολόγησης των μαθητών, βρέθηκε στο επίκεντρο συνάντησης που είχε τη Δευτέρα, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Αθηνά Μιχαηλίδου, με την Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ, στην παρουσία του Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου, Νεόφυτου Παπαδόπουλου και του Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης, Κυπριανού Λούη. Όπως αναφέρθηκε κατά τη συνάντηση, στα μέσα Μαΐου ενδέχεται να καταθέσει […]




