Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Έρχονται φανάρια… πριν από τα φανάρια και προειδοποιητικά σήματα πριν τα βέλη
Έρχονται φανάρια… πριν από τα φανάρια και προειδοποιητικά σήματα πριν τα βέλη

Έρχονται φανάρια… πριν από τα φανάρια και προειδοποιητικά σήματα πριν τα βέλη

Mη ικανοποιητική κρίνει ο Υπουργός Μεταφορών Αλέξης Βαφεάδης, την ενημέρωση και επιμόρφωση των οδηγών, για το σύστημα φωτοεπισήμανσης που λειτουργεί σε ελεγχόμενες διασταυρώσεις.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Καλημέρα, εξήγησε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται, κυρίως στις περιπτώσεις όπου υπάρχει πράσινο βέλος σε φώτα τροχαίας.

Γι’ αυτό τα μέλη του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας και οι εμπειρογνώμονες του Τμήματος Δημοσίων Έργων προσανατολίζονται στο να τοποθετήσουν προειδοποιητικό σύστημα για το πότε σβήνει το πράσινο βέλος.

«Πολλές φορές οι οδηγοί που είναι νομοταγείς, μπαίνουν στη διασταύρωση πιστεύοντας ότι σωστά χειρίζονται το όχημα τους, αλλά ξαφνικά βρίσκονται να έχουν παρανομήσει. Αυτό τους στεναχωρεί και εγώ πιστεύω ότι χρειάζεται καλύτερη ενημέρωση των οδηγών. Όχι μόνο μια εκστρατεία, αλλά και επί τόπου. Να υπάρχει σήμανση για να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε για να μην πάρουμε πρόστιμο.»

Ο κύριος Βαφεάδης εξήγησε επίσης γιατί μετακινούνται κάμερες του συστήματος φωτοεπισήμανσης από τη Λευκωσία στη Λεμεσό. Όπως είπε, αρμόδια για να αξιολογεί την κατάσταση στους κυπριακούς δρόμους είναι η Αστυνομία, η οποία έχει εισηγηθεί την μετακίνηση καμερών από τη Λευκωσία στη Λεμεσό, για εγκατάσταση στο σημείο όπου την Πρωτοχρονιά συνέβη το φρικτό, τετραπλό θανατηφόρο ατύχημα.

«Αν η Αστυνομία κρίνει ότι θέλει να καλύψει μια περιοχή, τότε είναι δική της επιλογή να μεταφέρει τις κάμερες.»

Ο Υπουργός Μεταφορών είπε ότι μελετάται επίσης η εγκατάσταση προειδοποιητικών φαναριών στα σημεία όπου βρίσκονται οι ελεγχόμενες διασταυρώσεις με σταθερές κάμερες του συστήματος φωτοεπισήμανσης.

«Είναι ένα σύστημα που εφαρμόζεται στην Αθήνα, όπου ισχύει ένα προειδοποιητικό φως για το πόσο χρόνο έχουν οι οδηγοί για να ανάψει κίτρινο. Είναι μια μέθοδος βοηθητική για τους οδηγούς λεωφορείων που χρειάζεται μια μεγαλύτερη απόσταση για να σταματήσουν το όχημα και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες.»

Πηγή: alphanews

Send this to a friend