Απαραίτητο το ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακή επιχειρηματικότητα για τη λειτουργία μιας επιχείρησης, λέει ο Υφ. Έρευνας
Ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ, η ανάπτυξη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας και η επαγγελματική διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν πλέον απαραίτητα συστατικά, για τη λειτουργία και πρόοδο μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, δήλωσε ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, Φίλιππος Χατζηζαχαρίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ, σε χαιρετισμό του στην τελετή απονομής των βραβείων Digital Marketing Awards, ο κ. Χατζηζαχαρία είπε ότι το διαδίκτυο και οι έξυπνες τεχνολογίες έχουν διεισδύσει σε όλους τους τομείς, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των επιχειρήσεων.
Υπάρχει επίσης, είπε, η ανάγκη καινοτόμων πρακτικών, οι οποίες κερδίζουν έδαφος εντός του ψηφιακού χώρου.
Ο Υφυπουργός Έρευνας τόνισε ακόμη πως η τεχνολογία, χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα, δεν μπορεί να εξελιχθεί ωφέλιμα, για μια κοινωνία προσφέροντας στις επιχειρήσεις νέες δυνατότητες προβολής των υπηρεσιών και των προϊόντων τους, ενώ μπορούν να παρέχουν πλέον στους πελάτες τους νέες εμπειρίες ηλεκτρονικών αγορών διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους.
Επεσήμανε ακόμη ότι για την υποστήριξη των επιχειρήσεων και την ένταξή τους στον αναβαθμισμένο ψηφιακό κόσμο, χρειάζονται οι σωστοί επαγγελματίες οι οποίοι θα τους καθοδηγήσουν σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή.
Σημείωσε τέλος ότι ως Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ενθαρρύνουμε και στηρίζουμε την ανάπτυξη των εταιρειών που ασχολούνται με την τεχνολογία, αφού αποτελεί πλέον βασικό μέσο στη ζωή των πολιτών.