Εκστρατεία ενημέρωσης του HfC για επιρροή ΜΚΔ στην αυτοεκτίμηση των παιδιών
Την έναρξης της εκστρατείας «Νοιώθω Αυτοπεποίθηση», η οποία αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ενημέρωση των παιδιών για το μείζον κοινωνικό φαινόμενο της επιρροής που έχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην αυτοεκτίμηση, την εξωτερική εμφάνιση, καθώς και τα ιδανικά πρότυπα εμφάνισής τους, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο ανθρωπιστικός οργανισμός “Hope For Children” CRC Policy Center σε συνεργασία με την εταιρεία Dove.
Σύμφωνα με τον οργανισμό, πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη εκστρατεία που με τη μέθοδο της μη τυπικής εκπαίδευσης και βιωματικής μάθησης επιδιώκει να διερευνήσει και να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο τα ΜΚΔ επηρεάζουν την εικόνα που έχουν τα παιδιά για τον εαυτό τους.
Προστίθεται πως οι εξειδικευμένοι λειτουργοί του HFC έχουν ξεκινήσει ήδη εκπαιδευτικές παρουσιάσεις σε παιδιά ηλικίας 12-18 ετών, ενώ κατά τις επισκέψεις στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μαζί με τα παιδιά αναλύουν το πως τα ίδια τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα ιδανικά πρότυπα εξωτερικής εμφάνισης σήμερα και συζητούν μαζί τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι σήμερα διαχειρίζονται τις πιέσεις που ενδεχομένως δέχονται σχετικά με την εξωτερική τους εμφάνιση και πώς η άποψη που διαμορφώνουν επηρεάζει την αυτοπεποίθησή τους.
Σημειώνεται πως πηγή έμπνευσης της εκστρατείας αποτελεί η παγκόσμια καμπάνια της Dove με τίτλο “Reverse Selfie”, η οποία αποτυπώνει την έντονη πίεση που αισθάνονται οι νέοι να επεξεργαστούν και να διαστρεβλώσουν την πραγματική τους εικόνα ώστε να συμμορφωθούν σε ένα «τέλειο» πρότυπο στα ΜΚΔ, το οποίο όμως όχι μόνο δεν μπορεί να επιτευχθεί στην πραγματική ζωή, αλλά μπορεί να γίνει επιζήμιο για την αυτοεκτίμηση τους. Συμπληρώνεται πως με το μήνυμα “Let’s Change Beauty” που πηγάζει από την αποστολή του Dove Self Esteem Project, η Dove έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά μέχρι το 2030, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης.
Η ανακοίνωση περιλαμβάνει και δηλώσεις της Διευθύντριας του Ανθρωπιστικού Τομέα του HFC Άντριας Νεοκλέους, η οποία είπε σχετικά με τη σπουδαιότητα της εκστρατείας και των μηνυμάτων που αναδύονται από αυτήν ότι τα ΜΚΔ έχουν πλέον έναν καθοριστικό ρόλο στη ζωή όλων και ιδιαίτερα στη ζωή των παιδιών, προσθέτοντας ότι Hope For Children και Dove διερευνούν μέσω της συνεργασίας τους τον αντίκτυπό τους στην καθημερινότητα των παιδιών και προσπαθούν να μεταφέρουν μέσω των εκπαιδεύσεων που έχουν δημιουργήσει τρόπους ενίσχυσης των παιδιών, ώστε να είναι πιο ανθεκτικά απέναντι στα στερεότυπα που δημιουργούνται από τις τάσεις των ΜΚΔ.
Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Unilever Tseriotis Σώτια Παπαγεωργίου εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός πως μέσα από το Dove Self-Esteem Project ξεκινά η συνεργασία με το Hope For Children, δημιουργώντας μια σειρά από σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν σε σχολεία της Κύπρου, με στόχο τη μετάδοση των απαραίτητων γνώσεων και συμβουλών στα παιδιά, ώστε να περιηγούνται, να επικοινωνούν και να δημιουργούν στα ΜΚΔ με θετικό τρόπο, καθιστώντας τα χώρο περισσότερο αυτοέκφρασης και λιγότερο επιβεβαίωσης.
Για περισσότερες πληροφορίες για την εκστρατεία «Νοιώθω Αυτοπεποίθηση», καθώς και για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες του Οργανισμού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το “Hope For Children” CRC Policy Center καλώντας στο 22103234, καθώς και επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα www.uncrcpc.org.cy, καταλήγει η ανακοίνωση.