Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Αναβολή της τηλεφωνικής γραμμής 1450 – Μη ικανοποιητικοί οι έλεγχοι
Αναβολή της τηλεφωνικής γραμμής 1450 – Μη ικανοποιητικοί οι έλεγχοι

Αναβολή της τηλεφωνικής γραμμής 1450 – Μη ικανοποιητικοί οι έλεγχοι

Αρνητικά ήταν τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των κοινωνικών ασφαλίσεων 1450, με αποτέλεσμα η λειτουργία της να αναβληθεί για κατοπινό στάδιο.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ο Υφυπουργός Καινοτομίας Φίλιππος Χατζηζαχαρίας, ανέφερε πως η γραμμή δοκιμάστηκε και ο χρόνος ανταπόκρισης της ανάδοχης εταιρείας δεν είναι ικανοποιητικός κάτι που θα απασχολήσει νέα συνάντηση που θα γίνει.

Όπως ανέφερε η απόφαση για να ανασταλεί η λειτουργία της γραμμής λήφθηκε από κοινού με τον Υπουργό Εργασίας και την Υφυπουργό Πρόνοιας αφού πρώτα δοκιμάστηκε ο ρυθμός ανταπόκρισης σε δοκιμαστικά τηλεφωνήματα που γίνονταν από λειτουργούς του Υπουργείου.

Ο κ. Χατζηζαχαρίας ανέφερε πως η Κυβέρνηση θα απαιτήσει πολύ συγκεκριμένα πράγματα από την ανάδοχη εταιρεία με την οποία υπογράφηκε σχετική σύμβαση όμως δεν έχει μέχρι στιγμής πληρωθεί οτιδήποτε από πλευράς του κράτους. Θα συναντηθούμε είπε με τον ανάδοχο και θα του βάλουμε κάτω τις απαιτήσεις μας. Σκοπός πρόσθεσε είναι να εξυπηρετηθεί ο πολίτης με έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση.

Ο αρμόδιος Υφυπουργός ανέφερε ότι με τον ίδιο τρόπο θα προωθηθεί άμεσα και η λειτουργία του «κόκκινου κουμπιού» το οποίο σκοπό έχει να αποτελεί σήμα κινδύνου από ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, ανάπηρους και άλλους με σοβαρά θέματα υγείας. Θα γίνει είπε η κατηγοριοποίηση ώστε να επωφεληθούν αυτοί οι συνάνθρωποι μας.

Παράλληλα τροχοδρομείται και η λειτουργία της πλατφόρμας διενέργειας δημοψηφισμάτων όπως τη ζήτησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο κ. Χατζηζαχαρίας ανέφερε ότι η πλατφόρμα αυτή θα ανοίγει σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, για να εκφράζει ο πολίτης την άποψη του επί συγκεκριμένων θεμάτων και στη συνέχεια οι προτάσεις αυτές θα αξιολογούνται από την κυβέρνηση.

Send this to a friend