«Ένα ποσοστό μαθητών δεν κερδίζουν τίποτα από τη φοίτηση στο σχολείο»
Ένα ποσοστό μαθητών στο λυκειακό κύκλο δεν μπορεί να παρακολουθήσει τα υφιστάμενα προγράμματα, δηλαδή είναι παρόντες στην τάξη, αλλά στην πραγματικότητα δεν κερδίζουν τίποτα από τη φοίτηση τους στο σχολείο, όπως αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνάντηση της ΟΛΤΕΚ με τον Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, Πρόδρομο Προδρόμου.
Κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε όπως η ΟΛΤΕΚ αποστείλει σε εύλογο χρονικό διάστημα προς το Υπουργείο Παιδείας τις εισηγήσεις της για αντιμετώπιση του προβλήματος.
Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ και ερωτηθείς για την πρόσφατη συνάντηση τους με τον Υπουργό Παιδείας, ο Πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ Παναγιώτης Λυσάνδρου είπε ότι «στη συνάντηση αυτή, ο Υπουργός μάς είπε ότι υπάρχει ένα πρόβλημα και συγκεκριμένα ότι ένα ποσοστό μαθητών στο λυκειακό κύκλο δεν μπορεί να παρακολουθήσει τα προγράμματα τα υφιστάμενα, δηλαδή είναι παρόντες στην τάξη, αλλά στην πραγματικότητα δεν κερδίζουν τίποτα από τη φοίτηση τους στο σχολείο».
«Ο Υπουργός μάς είπε ότι είναι δεκτός σε οποιαδήποτε εισήγηση του κάνουμε, φτάνει να αντιμετωπίζεται αυτό το πρόβλημα που μας έθιξε. Είναι όλα προς συζήτηση. Και έχουμε συμφωνήσει ότι θα κάνουμε εισηγήσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Κατά τη συνάντηση δεν είχαμε πλήρης ενημέρωση», πρόσθεσε.
Σε ερώτηση αναφορικά με τις επιστολές που τους απέστειλε ο Υπουργός Παιδείας με εισηγήσεις σχετικά με τη δομή του Λυκείου αλλά και εισήγηση για τα εξεταζόμενα μαθήματα στο λυκειακό κύκλο, ο κ. Λυσάνδρου ανέφερε ότι μελετούν τις εισηγήσεις και θα τοποθετηθούν επί των εισηγήσεων του Υπουργείου το συντομότερο.
Αναφορικά με τα τετράμηνα, ο Πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ είπε ότι πράγματι φέτος χάθηκε πολύς χρόνος και αυτό αναγνωρίζεται από όλους, προσθέτοντας ότι αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πανδημία, διότι υπήρξε δεύτερη και τρίτη σειρά εξετάσεων σε εργάσιμο χρόνο.
«Εμάς είναι γενική θέση μας ότι τα τετράμηνα πρέπει να αξιολογηθούν. Έχει καταταλαιπωρηθεί η εκπαίδευση μας με τα τετράμηνα. Οι μαθητές είναι σε αβεβαιότητα από τις συχνές αλλαγές που γίνονται στα τετράμηνα. Πρέπει να αξιολογηθεί ο θεσμός και η προσπάθεια πρέπει να είναι να βελτιωθούν και να παραμείνουν, διότι έχουν πολλά πλεονεκτήματα, όπως μοιράζεται η ύλη, ο μαθητής πληροφορείται για το πού ακριβώς βρίσκεται όσον αφορά το θέμα της επίδοσης του», πρόσθεσε.
Σημείωσε, τέλος, ότι το απολυτήριο θα είναι πιο αντιπροσωπευτικό της επίδοσης του μαθητή, αφού παρακάθονται όλοι στις ίδιες ενιαίες εξετάσεις.