Εμπνέοντας μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων να μάθουν για την προγραμματισμό
Το Code Cyprus 2016 οργάνωσε μια μοναδική ημερίδα για μαθητές γυμνασίων και λυκείων στις 5 Μαρτίου 2016 στο Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus. Συμμετείχαν περισσότεροι από 130 μαθητές από όλη την Κύπρο.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε στις 9:30 π.μ. με τις εγγραφές και ολοκληρώθηκε στις 2:30 μ.μ. με την τελετή βράβευσης. Τα πιο σημαντικά σημεία της ημερίδας ήταν:
- Σύντομος χαιρετισμός εκ μέρους του Ψηφιακού Πρωταθλητή Κύπρου.
- Ομιλία από τον εμπνευστή του Code Cyprus Δρ Νέαρχο Πασπαλλή, Επίκουρο Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus, για την αξία και τα οφέλη της μάθησης προγραμματισμού.
- Τέσσερα εξειδικευμένα εργαστήρια όπου οι μαθητές γνώρισαν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Αυτά ήταν διαβαθμισμένα έτσι που να ταιριάζουν στις διαφορετικές ικανότητες των μαθητών: ένα εισαγωγικό εργαστήριο, δύο εργαστήρια με θέμα τα παιχνίδια και την ρομποτική, και ένα προχωρημένο εργαστήριο με θέμα τις βάσεις δεδομένων.
- Το αποκορύφωμα της ημερίδας ήταν το Κυνήγι Θησαυρού, όπου οι μαθητές απαντούσαν σε προγραμματιστικές ερωτήσεις και ακολουθούσαν τις ενδείξεις που εμφανίζονται στις κινητές συσκευές τους για να φτάσουν στον θησαυρό. Οι πρώτες τρεις ομάδες κέρδισαν δύο κουπόνια αξίας €200 από τα Cytashops, προσφορά της Cyta (συνολικά βραβεία αξίας €1200).
Το Code Cyprus ξεκίνησε το 2013 με χρηματοδότηση από το Cyprus Fulbright Commission, στα πλαίσια του σχεδίου Μικρών Επιδοτήσεων για Αποφοίτους (Alumni Small Grants scheme). Αυτό έχει εξελιχθεί σε χρονιαίο θεσμό με στόχο να ενημερώνει τους μαθητές για την ομορφιά και την αξία του προγραμματισμού, αλλά και τις δυνατότητες επιχειρηματικότητας που προσφέρει.
H ημερίδα για το 2016, έγινε σε συνεργασία με τη Cyta και επιπλέον έλαβε χρηματοδότηση από το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus, τον Ψηφιακό Πρωταθλητή Κύπρου, την Πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών στην Κύπρο, τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής, την Engino, και το ερευνητικό κέντρο InSPRIRE.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: http://www.codecyprus.org.