Δύο χρόνια μετά την τραγωδία: Άταφο το αγγελούδι που «έσβησε» σε σπίτι-τρώγλη στη Λακατάμια
Ήταν 28 Ιουλίου του 2024 όταν στο ΤΑΕΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας διακομίστηκε με ασθενοφόρο νεκρό, τρίμηνο κοριτσάκι. Οι επί καθήκοντι γιατροί βρέθηκαν μπροστά σε ένα φρικιαστικό θέαμα: το κορμάκι του λιποβαρές, η πάνα που φορούσε λερωμένη, στα χεράκια και τα ποδαράκια του δαγκωματιές από έντομα…
Οι Αρχές που ανέλαβαν να διερευνήσουν τις συνθήκες θανάτου του βρέφους συνέλαβαν τον 23χρονο πατέρα από το Πακιστάν και την 21χρονη μητέρα από την Ελλάδα, με τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας και της παραμέλεισης ανηλίκου. Αγγελική Παπέττα και Ορθόδοξος Ορθοδόξου διενήργησαν τη νενομισμένη νεκροτομή στη σορό του άτυχου κοριτσιού, ενώ μέλη της Αστυνομίας διενήργησαν έρευνες στον χώρο όπου διέμενε η οικογένεια, διαπιστώνοντας άθλιες συνθήκες υγιεινής.
Δύο χρόνια μετά, η σορός του βρέφους παραμένει στα αζήτητα του νεκροτομείου του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Ο θανατικός ανακριτής προχώρησε πάντως στην έκδοση διατάγματος ταφής, παρά τη δικαστική διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη εναντίον των γονιών.
Ο δικηγόρος Χρίστος Κληρίδης σημείωσε ότι ένα νεκρό βρέφος δεν αποτελεί τεκμήριο για καμία δικαστική διαδικασία, αλλά τα πορίσματα της εκάστοτε νεκροτομής. Την ίδια ώρα, απηύθυνε έκκληση στη νέα Κοινοβουλευτική Επιτροπή Νομικών να εξετάσει το ζήτημα και να καθορίσει συγκεκριμένη διαδικασία για τις σορούς που βρίσκονται στα αζήτητα.







