Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Παρουσίαση υλικού για ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία από ΥΠΑΝ
Παρουσίαση υλικού για ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία από ΥΠΑΝ

Παρουσίαση υλικού για ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία από ΥΠΑΝ

Στο πλαίσιο των δράσεων της Διατμηματικής Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) για την ένταξη των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα, η Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου διοργανώνει τα τελικά συνέδρια παρουσίασης του υλικού που έχει παραχθεί στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου «Μαθαίνω ελληνικά στο νηπιαγωγείο: Υποστήριξη νηπιαγωγών και Υπηκόων Τρίτων Χωρών».

Σύμφωνα με ανακοίνωση, τα συνέδρια θα πραγματοποιηθούν στη Λευκωσία και τη Λεμεσό, στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2024, αντίστοιχα, από τις 17:00 μέχρι τις 19:10 και μπορούν να τα παρακολουθήσουν  εκπαιδευτικοί δημοτικής εκπαίδευσης, οι οποίοι/ες διδάσκουν σε παιδιά που μαθαίνουν την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα και ιδιαίτερα νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί των τάξεων Α΄- Γ΄ δημοτικού.

Προστίθεται ότι στο συνέδριο θα δοθεί ο Οδηγός Αξιοποίησης του υλικού που έχει παραχθεί στην έντυπη μορφή του, καθώς και το Παράρτημά του, το οποίο αφορά σε εποπτικό υλικό για τη διευκόλυνση της διδασκαλίας των εικονογραφημένων ιστοριών που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο του έργου, ενώ όλοι/ες οι συμμετέχοντες/ουσες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

 

Σημειώνεται ότι όλες οι δράσεις και το υλικό που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο του έργου είναι αναρτημένα στο https://maelnip.schools.ac.cy.

Αναφέρεται επίσης ότι η δημιουργία του υλικού του έργου βασίστηκε στη βασική αρχή ότι η πολύγλωσση τάξη συνίσταται από τη συμφοίτηση των αναδυόμενων δί-/πολύγλωσσων παιδιών, τα οποία μαθαίνουν την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα, με τα παιδιά που αποτελούν φυσικούς/ές ομιλητές/ομιλήτριες των ελληνικών.

Προστίθεται ότι δεδομένου ότι η διδασκαλία διεξάγεται στα ελληνικά, θα πρέπει να προσφέρονται τα απαραίτητα στηρίγματα για ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών στα γνωστικά αντικείμενα, χωρίς να μειώνεται η απαιτητικότητα κάθε εργασίας.

Σημειώνεται ακόμη ότι το υλικό που έχει παραχθεί λειτουργεί υποστηρικτικά για όλα τα παιδιά, έτσι ώστε να έχουν τις μέγιστες απολαβές από τη φοίτησή τους στο σχολείο, και ενισχύει το καθημερινό διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών για αποτελεσματική διδασκαλία στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό και πολύγλωσσο σχολείο.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Send this to a friend