Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΥΓΕΙΑ Η ψηφιακή διαφήμιση μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία των παιδιών
Η ψηφιακή διαφήμιση μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία των παιδιών

Η ψηφιακή διαφήμιση μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία των παιδιών

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζει τις διατροφικές προτιμήσεις και μπορεί να ενθαρρύνει τη δημιουργία ανθυγιεινών διατροφικών προτύπων, οδηγώντας σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα αλλά και σε ασθένειες που σχετίζονται με τη διατροφή, όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, καρκίνος και διαβήτης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Για το λόγο αυτό, το Περιφερειακό Γραφείο του ΠΟΥ για την Ευρώπη θα παρουσιάσει στις 11 Μαρτίου κατά τη διάρκεια συνεδρίου το έγγραφο στρατηγικής με τίτλο «Κάνοντας την Ευρωπαϊκή Περιφέρεια το πιο υγιές διαδικτυακό περιβάλλον για παιδιά». Ο ΠΟΥ αναφέρει ότι το έγγραφο αυτό θα είναι το πρώτο επίσημο έγγραφο που θα αναφέρεται στην ανάγκη προστασίας της υγείας στο διαδίκτυο.

Ο ΠΟΥ σημειώνει πως το έγγραφο ζητά όπως κάθε άτομο κάτω των 18 ετών αναγνωρίζεται ως παιδί και καλύπτει θέματα όπως ότι η συλλογή δεδομένων από παιδιά θα πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο και να μην χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ σε παιδιά.

ΚΥΠΕ

Send this to a friend