Νέες διευθετήσεις για ραντεβού μετά την κατάργηση της πλατφόρμας του Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού
Καταργείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα διευθέτησης ραντεβού για υποβολή αιτήσεων, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης και σημειώνει ότι όσα ραντεβού διευθετήθηκαν από τις 20 Μαρτίου 2023 και μετά, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ακυρώνονται.
Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι για εξυπηρέτηση στη Λευκωσία από σήμερα, 20 Μαρτίου το κοινό μπορεί να προσέρχεται χωρίς ραντεβού.
Για τις πιο κάτω κατηγορίες αδειών εφαρμόζονται οι ακόλουθες ειδικές διευθετήσεις. Για Εταιρείες Ξένων Συμφερόντων, Ναυτιλιακές εταιρείες, Ενδοεταιρικά μετατιθέμενοι, Ψηφιακοί νομάδες και Start-up visa από τις 20 Μαρτίου α ραντεβού επαναπρογραμματίζονται ως ακολούθως:
Για πρώτη εγγραφή των πρώτων υπαλλήλων νέων εταιρειών που εντάσσονται στο μητρώο ξένων εταιρειών από τη Μονάδα Διευκόλυνσης Επιχειρήσεων του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατά σειρά προτεραιότητας χωρίς ραντεβού.
Για τις υπόλοιπες αιτήσεις θα υπάρχουν προκαθορισμένα σταθερά εβδομαδιαία ραντεβού για συγκεκριμένους παρόχους βάσει όγκου και συχνότητας υποβολής αιτήσεων.
Μικρότερα γραφεία και ιδιώτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά κατά σειρά προτεραιότητας χωρίς ραντεβού.
Για Άδειες Μετανάστευσης (Α- ΣΤ), Άδειες Μετανάστευσης Καν.6.2 και Επί μακρόν διαμένοντες όσα ραντεβού έχουν διευθετηθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μέχρι τις 19 Μαΐου 2023 παραμένουν σε ισχύ.
Για διευθέτηση νέων ραντεβού ή αλλαγές στα υφιστάμενα ραντεβού το κοινό καλείται να αποστέλλει email ως ακολούθως:
Για τις Άδειες Μετανάστευσης Α – ΣΤ: [email protected]
Για τις Άδειες Μετανάστευσης Καν.6.2: [email protected] και [email protected]
Για επί μακρόν διαμένοντες: [email protected]
Για το Σημείο εξυπηρέτησης φοιτητών/εκπαιδευτικών ιδρυμάτων η διευθέτηση ραντεβού γίνεται μέσω τηλεφώνου στο 22308630 ή μέσω email στο [email protected].