Home ΠΡΟΣΩΠΑ Ο Νίκος Αντωνιάδης στην Κορυφή του Διεθνούς Πολιτικού Μάρκετινγκ: Παρουσίαση Νέας Μελέτης για την “Εθνική Ταυτότητα” στο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ των ΗΠΑ
Ο Νίκος Αντωνιάδης στην Κορυφή του Διεθνούς Πολιτικού Μάρκετινγκ: Παρουσίαση Νέας Μελέτης για την “Εθνική Ταυτότητα” στο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ των ΗΠΑ

Ο Νίκος Αντωνιάδης στην Κορυφή του Διεθνούς Πολιτικού Μάρκετινγκ: Παρουσίαση Νέας Μελέτης για την “Εθνική Ταυτότητα” στο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ των ΗΠΑ

Πραγματοποιήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου το Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ με χιλιάδες συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. Το κορυφαίο γεγονός, το οποίο θεωρείται η γιορτή της επιστήμης του Μάρκετινγκ σε κάθε γωνιά του πλανήτη διεξήχθη στην πρωτεύουσα του Tenesse, το Nasville, με παράλληλη διαδικτυακή συμμετοχή από τις πέντε ηπείρους.

Κορυφαίοι επιστήμονες στον τομέα τους παρουσίασαν τη δουλειά τους μετά από σχετική έγκριση που προηγείται. Νέες τάσεις της αγοράς, νέα μοντέλα και νέες στρατηγικές πρωτοεμφανίζονται από τους κορυφαίους σε κάθε κλάδο, με απώτερο στόχο την υιοθέτηση τους από ακαδημαϊκούς, ερευνητές, εταιρίες, οργανισμούς, φοιτητές, συμβούλους, κυβερνήσεις και πολιτικούς.

Ο συμπατριώτης μας Νίκος Αντωνιάδης, αυτή τη στιγμή θεωρείται ο κορυφαίος επιστήμονας στον κόσμο, στον τομέα ειδίκευσης του, το Πολιτικό Μάρκετινγκ, με το Πανεπιστήμιο St. John’s στη Νέα Υόρκη να του έχει αναθέσει τη σχεδίαση και διδασκαλία του μαθήματος Πολιτικού Μάρκετιγκ από το 2019. Σχετικό άρθρο εδώ:

Στοιχεία που επίσης καταγράφονται μέσα και από τα στατιστικά της Researchgate, τα οποία στηρίζονται σε μετρήσεις σχετικές με την αναγνωσιμότητα και χρήση των μελετών του κάθε επιστήμονα. Με το βραβευμένο μοντέλο του Νίκου Αντωνιάδη να γυρίζει τον κόσμο και να καταξιώνεται στη συνείδηση των Δημοκρατικών Κυβερνήσεων.

Μετά το 2019, έτος βράβευσης του μοντέλου σε συνέδριο στο Πανεπιστήμιο Greenwich του Λονδίνου, και αφού ακολούθησε αριθμός μελετών που έχουν ήδη δημοσιευθεί με βάση αυτό το μοντέλο/στρατηγική (όπως π.χ. μέτρηση της κυβέρνησης Τραμπ τον καιρό της πανδημίας, μέτρηση της κυβέρνησης ΗΠΑ σε σχέση με την Οικονομία, κ.λπ.), κατά τη φετινή χρονιά, το διεθνές, έγκυρο (με αστέρι) περιοδικό Review of Maketing Sciense δημοσίευσε μελέτη του που αφορά την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής από τις κυβερνήσεις ανά τον κοσμο, με την υιοθέτηση του στρατηγικού μοντέλου Αντωνιάδη. Συνεχίζοντας την εντυπωσιακή πορεία του, το μοντέλο Αντωνιάδη, ως ένα δοκιμασμένο πλέον πολιτικό, στρατηγικό εργαλείο, πρόσφατα, παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Nashville (American Marketing Association) με τα αποτελέσματα και την παρουσίαση του συμπατριώτη μας να ενθουσιάζουν το κοινό (σε σχέση με την Εθνική Ταυτότητα αυτή τη φορά).

Ο Νίκος Αντωνιάδης, εκπροσωπώντας το Πανεπιστήμιο DeVry, Keller Graduate School of Management (με 16 campus και 30,000 φοιτητές σε όλες τις ΗΠΑ) επανέλαβε το “πείραμα” που του έδωσε το βραβείο το 2019, δείχνοντας στο κοινό δύο σοκολάτες, μια συσκευασμένη και μια χωρίς περιτύλιγμα, ρωτώντας: “Ποιαν θα αγοράζατε”;

Με τη φυσιολογική απάντηση “τη συσκευασμένη φυσικά”, ο Νίκος Αντωνιάδης παρουσίασε τη νέα μελέτη τονίζοντας ότι:

1)”Μια πολιτική ιδέα πρέπει να παραχθεί όπως μια σοκολάτα. Δημιουργήθηκε μεν (ασυσκέυαστη) αλλά δεν αρκεί ακόμη για να πωληθεί επιτυχώς (Create – Δημιουργία).
Και
2) Για μια πολιτική ιδέα πρέπει να δωθούν επαρκείς πληροφορίες στο λαό για το τι περιλαμβάνει, όπως γίνεται και στο πίσω μέρος της συσκευασμένης σοκολάτας που καταγράφει τα συστατικά (Inform – Ενημέρωση). Ακόμη όμως δεν είναι αρκετό για να πωληθεί.

Και

3) Για μια πολιτική ιδέα πρέπει να υπάρξει επαρκής επικοινωνία με τον λαό, η κατάλληλη υποστήριξη, όπως μια συσκευασμένη σοκολάτα που χρειάζεται να προωθηθεί στα media και τα social media (Inform – Ενημέρωση)!

Όπως τόνισε ο Δρ. Αντωνιάδης στο συνέδριο:

“Τώρα η ιδέα είναι έτοιμη”! Οι τρεις πιο πάνω παράμετροι (Δημιουργώ – Ενημερώνω – Υποστηρίζω) αποτελούν τα θεμέλια αυτού του μοντέλου/στρατηγικής (The CIS Model: Create, Inform, Support). Και με βάση αυτή τη στρατηγική, κάθε κυβέρνηση καλείται να προστατεύσει και ενισχύσει (και) το όνομα της χώρας της (Nation Branding).

Με τον Νίκο Αντωνιάδη να παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας του μελέτης, σημειώνοντας ότι στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας, η πιο πάνω στρατηγική (The CIS Strategy) είναι ο πληρέστερος “οδηγός”, αξιοποίησης βασικών στοιχείων που ενδυναμώνουν την Εθνική Ταυτότητα (Nation Branding) στο εξωτερικό.

Με την κάθε κυβέρνηση, μέσω αυτής της στρατηγικής, να καλείται (1) να ενισχύσει τη χρηστή διακυβέρνηση και (2) να ενθαρρύνει ξένες επενδύσεις, με παράλληλη ενθάρρυνση μιας υγιούς μεταναστευτικής ροής, που απώτερο στόχο θα έχει την προσέλκυση επενδύσεων στην ίδια τη χώρα με τα θετικά συνεπακόλουθα της.

Πηγή: Hellas Journal

Send this to a friend