Επιχορηγημένο σεμινάριο από την ΑνΑΔ: Οργάνωση και Διοίκηση / Διαχείριση Γραφείου (Όλες οι λεπτομέρειες)
Ζούμε ήδη στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης που αναπόφευκτα φέρνει νέες ριζικές αλλαγές στον επαγγελματικό τομέα αλλά και γενικότερα στην καθημερινή μας ζωή. Παράλληλα η τεχνολογία προχώρησε τόσο πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα, εξέλιξη που φέρνει αναγκαστικά αλλαγές στον εργασιακό μας χώρο. Με βάση λοιπόν τα νέα δεδομένα τα οποία θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά, η ZEBRANICO LTD διοργανώνει το σεμινάριο (Επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ) «Οργάνωση και Διοίκηση / Διαχείριση Γραφείου», που θέτει σαν βασική ανάγκη την μάθηση των κυριότερων θεμάτων οργάνωσης γραφείου.
Το σεμινάριο Οργάνωσης και Διαχείρισης Γραφείου θέτει σαν βασική ανάγκη την μάθηση των κυριότερων θεμάτων οργάνωσης γραφείου. Πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες για την άσκηση της γραμματειακής υποστήριξης. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τη σύγχρονη μορφή οργάνωσης γραφείου, με τη χρήση της τεχνολογίας, τη σωστή διαχείριση του χρόνου και τον έλεγχο του στρες. Αφετέρου, να αναπτύξει τις δεξιότητες και τις ικανότητες επικοινωνίας των στελεχών και να τονίσει την σημασία της ορθής επικοινωνίας με προϊσταμένους, πελάτες, συνεργάτες και συναδέλφους τόσο γραπτά όσο προφορικά και ηλεκτρονικά. Αντίστοιχα, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν πλήρη και σαφή ενημέρωση για τις εξελίξεις στην τεχνολογία και ειδικότερα των προγραμμάτων που επιλέγονται και χρησιμοποιούνται στην οργάνωση γραφείου.
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
Σε επίπεδο γνώσεων
- Να διατυπώνουν τι είναι σύγχρονη μορφή οργάνωσης γραφείου
- Να συσχετίζουν τα διάφορα προγράμματα / εφαρμογές και να διαχωρίζουν τη χρήση του κάθε ενός 3. Να συσχετίζουν τη σωστή διαχείριση του χρόνου με τον έλεγχο του στρες.
- Να ταξινομούν διάφορα έγγραφα για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας του γραφείου 5. Να διαχωρίσουν ηλεκτρονικά τα αρχεία για ορθή και άμεση λειτουργίας του οργανισμού
Σε επίπεδο δεξιοτήτων
- Να αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες επικοινωνίας με προϊσταμένους, πελάτες συνεργάτες και συναδέλφους
- Να οργανώνουν το πρόγραμμα εργασίας τους με στόχο της αύξηση της παραγωγικότητας
- Να διαχειρίζονται εξυπνότερα τα καθήκοντα τους
- Να εκτελούν τα καθήκοντα της γραμματειακής υποστήριξης με ταχύτητα
- Να επεξηγούν τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων και τους προϋπολογισμούς του οργανισμού
Σε επίπεδο στάσεων
- Να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα στελέχη της επιχείρησης για τη σωστή διαχείριση, διακίνηση εγγράφων και πληροφοριών
- Να συμμετέχουν στην εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του γραφείου της εταιρεία
Περιγραφή υποψηφίων για συμμετοχή:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γραμματείς και στελέχη γραμματειακής υποστήριξης, υπάλληλους γραφείου, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες για την απόκτηση γνώσεων για την καλύτερη οργάνωση του γραφείου τους.
Το σεμινάριο στοχεύει να βοηθήσει τους γραμματειακούς λειτουργούς και όχι μόνο, να οργανώσουν καλύτερα το γραφείο τους και τη δουλειά τους με εκσυγχρονισμό και δημιουργικότητα.
Επίσης, απευθύνεται σε στελέχη Γραμματειακής Υποστήριξης που θέλουν να ενημερωθούν για τα νέα πρότυπα διοίκησης, καθώς και σε Γραμματείς που επιθυμούν να αναβαθμίσουν το ρόλο τους. Επιπλέον απευθύνεται σε Γραμματείς που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τις τεχνολογίες ηλεκτρονικής οργάνωσης γραφείου με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας τους και την εξυπνότερη διαχείριση των καθηκόντων τους.
Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ZEBRANICO LTD θα απονέμει Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα (να έχει παρακολουθήσει τουλάχιστον το 75% της διάρκειας του προγράμματος).
Διάρκεια και Κόστος:
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 27/12/2022, 29/12/2022. 03/01/2023-05/01/2023
Ώρες Διεξαγωγής Προγράμματος: 09:00π.μ-13:15μ.μ
Χώρος Διεξαγωγής Προγράμματος: Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας ZOOM Διάρκεια Κατάρτισης: 20 ώρες
Εκπαιδευτής: κα Χριστίνα Αρχοντούς
Κόστος πριν της Επιχορήγηση: €240 + ΦΠΑ
Επιχορήγηση από ΑΝΑΔ: €192 ανα συμμετέχοντα Κόστος Συμμετοχής: €48 + €45,60 ΦΠΑ (19%) = €93,60
Για μη δικαιούχους επιχορήγησης ΑΝΑΔ: €240 + ΦΠΑ€
Για περισσότερες πληροφορίες, απορίες και για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής επικοινωνήστε:
☎️24400664