Υφ. Ναυτιλίας: «Ενδιαφέρον και από άλλα κρουαζιερόπλοια για την Κύπρο»
Καθόλου ευχάριστο δεν ήταν το γεγονός ότι καμία εταιρεία δεν είχε δηλώσει ενδιαφέρον στο διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας.
Μιλώντας στο Πρωτοσέλιδο ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης αναφέρθηκε τόσο για το μέλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας όσο και για την θετική εξέλιξη με τα κρουαζιερόπλοια στην Κύπρο.
Αρχικά, για την ακτοπλοϊκή σύνδεση ανέφερε ότι το εγχείρημα ήταν και παραμένει δύσκολο αλλά τόνισε ότι από την στιγμή που ξεκινήσαν δεν θα τα παρατήσουν.
«Μπήκαμε σε ένα κύκλο με όλους τους μεταφορείς για να καταγράψουμε τους λόγους που δεν προσέλκυσε το ενδιαφέρον το όλο διαγωνιστικό έγγραφο», ανέφερε.
Παράλληλα, ανέφερε ότι τις επόμενες μέρες θα είναι σε θέση να αναφέρει στους πολίτες ότι υπάρχει ελπίδα και ότι θα είναι σε θέση να διαμορφώσουν ένα νέο διαγωνιστικό έγγραφο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον.
Στη συνέχεια μίλησε για τα κρουαζιερόπλοια αναφέροντας τα εξής:
«Ήδη έχουν ανακοινωθεί 2 κρουαζιέρες που έχουν εντάξει την Κύπρο στο δρομολόγιο τους και αναμένουμε τις επόμενες μέρες 1 με 2 ανακοινώσεις από μεγάλους κολοσσούς. Αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό, πρώτο γιατί δίνει ένα μήνυμα ότι η Κύπρος όσο αφορά την φετινή τουριστική περίοδο έχει μπει στον τουριστικό χάρτη αλλά και στον χάρτη κρουαζιέρας αυτή την περίοδο. Δεύτερον αποτυπώνει την όλη προσπάθεια που έκανε η Κύπρος από την αρχή της πανδημίας».
Μέσα από συντονισμένες προσπάθειες του Υφυπουργείου Ναυτιλίας του Υφυπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Μεταφορών έχει γίνει προσπάθεια ούτως ώστε οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων να εντάξουν και την Κύπρο στο δρομολόγιο τους και αυτό θα σημάνει σημαντικές προοπτικές και έσοδα για τον τόπο.
Κλείνοντας είπε ότι έχουν βάλει πλώρη για ένα όραμα στην Κυπριακή ναυτιλία.
«Σήμερα ανακοινώνουμε μια προσπάθεια δημόσιας διαβούλευσης που θα γίνει σε τέσσερις φάσεις. Ανοίγουμε ένα παράθυρο διαλόγου με την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία εν συνεχεία με την εθνική ναυτιλιακή βιομηχανία αλλά και με την κοινωνία των πολιτών για να διαμορφώσουμε ένα στρατηγικό όραμα για αυτό τον τομέα που έχει συνεισφέρει σημαντικά στην οικονομία με τεράστιες προοπτικές. Η όλη καμπάνια μας θα είναι από την επωνυμία sea».