Home ΛΑΡΝΑΚΑ Κι άλλο πίσω ο δρόμος Λάρνακας – Δεκέλειας
Κι άλλο πίσω ο δρόμος Λάρνακας – Δεκέλειας

Κι άλλο πίσω ο δρόμος Λάρνακας – Δεκέλειας

ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Ανέφικτος αποδεικνύεται ο στόχος προκήρυξης των προσφορών για τα κατασκευαστικά έργα της Γ΄ φάσης του παραλιακού δρόμου Λάρνακας – Δεκέλειας μέχρι το τέλος του 2020. Αυτό προκύπτει από την απαντητική επιστολή, ημερομηνίας 17 Νοεμβρίου 2020, του υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Γιάννη Καρούσου προς τον βουλευτή του Κινήματος Οικολόγων Γιώργου Περδίκη, ο οποίος είχε θέσει σχετικό ερώτημα για κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ.Καρούσος, «η Γ΄ φάση του δρόμου Λάρνακας – Δεκέλειας, που καλύπτει δρόμο συνολικού μήκους περίπου τριάμισι χιλιομέτρων και καλύπτει την τουριστική περιοχή Ορόκλινης, αναμένεται να προωθηθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, εφόσον, εν τω μεταξύ, ολοκληρωθούν όλες οι εκκρεμείς διαδικασίες, δηλαδή η ετοιμασία των απαραίτητων μελετών από τα διάφορα κυβερνητικά τμήματα και οι σχετικές απαλλοτριώσεις». Από το περιεχόμενο της επιστολής Καρούσου, εξάγεται το συμπέρασμα πως για πολλοστή φορά το σημαντικό αυτό οδικό έργο, την υλοποίηση του οποίου περιμένουν πώς και πώς οι τοπικές αρχές, προκειμένου ν’ αναβαθμιστούν οι τουριστικές περιοχές Ορόκλινης και Πύλας, όπου λειτουργούν οι περισσότερες πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες της ευρύτερης Λάρνακας, φαίνεται πως εξακολουθεί να καθυστερεί.

Υπενθυμίζουμε, ότι για το συγκεκριμένο έργο υπήρξαν, κατά καιρούς, υποσχέσεις και από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κατά τις επισκέψεις του στη Λάρνακα, ο οποίος είχε οριοθετήσει την έναρξη των έργων της Γ΄ φάσης εντός του 2019 και μετέπειτα εντός του 2020…

Από το λεκτικό, όμως, της πρόσφατης απαντητικής επιστολής του Γ. Καρούσου, φαίνεται ότι πολύ δύσκολα θα γίνει κατορθωτή η προκήρυξη του έργου περί τα τέλη του τρέχοντος έτους και η έναρξη των εργασιών το πρώτο εξάμηνο του 2021, όπως ήταν η τελευταία δέσμευση του αρμόδιου υπουργείου.

Η Γ΄ φάση του δρόμου Δεκέλειας είναι το τμήμα από το Ναυτικό Όμιλο Λάρνακας μέχρι τον κόμβο προς Πύλα. Προβλέπεται δρόμος τεσσάρων λωρίδων με κεντρική νησίδα, ποδηλατόδρομος, πεζοδρόμια και λωρίδες πρασίνου. Διαλαμβάνει, επίσης, τρεις νέους κυκλικούς κόμβους. Η δαπάνη υπολογίζεται στα 15 εκατομμύρια συν ΦΠΑ, χωρίς να υπολογίζεται το κόστος των απαλλοτριώσεων.

 

Send this to a friend