Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Πωλήθηκε το 78% του ανατολικού πύργου
Πωλήθηκε το 78% του ανατολικού πύργου

Πωλήθηκε το 78% του ανατολικού πύργου

Εντυπωσιακό είναι το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν ξένοι και Κύπριοι επενδυτές, για αγορά ακινήτων στην υπό κατασκευή μαρίνα της Αγίας Νάπα, αφού σύμφωνα με νέα στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα, η διαχειρίστρια εταιρεία M.M. Makronisos Marina Ltd, ήδη έχει πωληθεί το 78% των πολυτελών διαμερισμάτων, του ανατολικού πύργου, που προγραμματίζεται ν’ ανεγερθεί στον χώρο της μαρίνας.

Θυμίζουμε, ότι τ’ όλο έργο προνοεί την κατασκευή 190 ευρύχωρων πολυτελών διαμερισμάτων, σε δύο εντυπωσιακούς πύργους, 29 πολυτελών επαύλεων, μαρίνας με δυναμικότητα ελλιμενισμού και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε 600 σκάφη αναψυχής (θα είναι έτοιμη για να υποδεχθεί τα πρώτα σκάφη το ερχόμενο καλοκαίρι), ναυπηγείου, καθώς και μια σειρά από επιλεγμένα καταστήματα κι εστιατόρια.

Ο δήμαρχος Γ. Καρούσος και μέλη του δημοτικού συμβουλίου ξεναγήθηκαν πρόσφατα στο εργοτάξιο και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις φάσεις υλοποίησης του έργου. Κοινή ήταν η διαπίστωση ότι το μεγαλόπνοο έργο σταδιακά ολοκληρώνεται, ώστε ν’ αποτελέσει στολίδι για την ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου και μοναδικό σημείο αναφοράς όχι μόνο για την Κύπρο, αλλά και για την ανατολική Μεσόγειο. Ένα έργο που με την λειτουργία του όχι μόνο θα ενισχύσει τον ναυτικό και ποιοτικό τουρισμό, αλλά ταυτόχρονα θ’ αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν ολόκληρης της Κύπρου.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Αγ. Νάπας, με την ολοκλήρωση του έργου της μαρίνας αναμένεται να κερδηθεί το μεγάλο στοίχημα για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Η Μαρίνα Αγίας Νάπας αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για να υλοποιήσουμε το όραμά μας που δεν είναι άλλο από το να καταστήσουμε την Αγία Νάπα το καλύτερο τουριστικό θέρετρο της Μεσογείου», κατέληξε ο κ.Καρούσος.

Στο μεταξύ, μεγάλη διάκριση απέσπασε ο Δήμος Αγ. Νάπας με το χάλκινο βραβείο στα Greece Tourism Awards 2019, που πραγματοποιήθηκαν στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Το τουριστικό θέρετρο βραβεύτηκε στην κατηγορία Destination Branding, μαζί με τις εταιρείες Red Wolf και W2Strategy, για το branding «Always Ayia Napa» (διαδικτυακή πλατφόρμα προώθησης της Αγ. Νάπας), σε μια πολύ σημαντική για τον ελληνικό τουρισμό τελετή. Το βραβείο παρέλαβε ο δήμαρχος Γ. Καρούσος.

ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

 

Send this to a friend