Ένταση μετά το Ολυμπιακός-Ανόρθωση, προπηλακισμοί και… δηλώσεις
Και τρίτο ημίχρονο είχαμε μετά το τέλος του Ολυμπιακός-Ανόρθωση με τον προπηλακισμό του προέδρου Ανδρέα Σάντη από παράγοντες της αντίπαλης ομάδας, όπως κατήγγειλε σε δηλώσεις του ο Εκπρόσωπος Τύπου της «Κυρίας» Δημήτρης Χριστοφόρου. «Υπάρχει μία αναφορά που οφείλουμε να κάνουμε, καθώς στο τέλος του αγώνα, επώνυμοι Ολυμπιακοί προπηλάκισαν τον πρόεδρο της ομάδας στα επίσημα του […]




