Μήνυμα Υπουργού Υγείας για άρση μέτρων…
Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Υπουργός Υγείας, Κωνσταντίνος Ιωάννου μέσω των social media, εκφράζοντας την ικανοποίηση του αλλά και στέλνοντας το μήνυμα για σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων. «Τα ευχάριστα νέα ανοίγουν το δρόμο για το επόμενο βήμα. Έχουμε πλάνο για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και επιστροφή στην κανονικότητα», ανέφερε ο Υπουργός […]




