Νέο τηλεφωνικό κέντρο για ενημέρωση πολιτών που θα επαναπατριστούν
Στα πλαίσια της διαδικασίας επαναπατρισμού Κυπρίων πολιτών και με στόχο την διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους δικαιούχους, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοινώνει τη λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου. Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου θα γίνεται επικοινωνία με τους δικαιούχους για επιβεβαίωση του ενδιαφέροντος τους για επαναπατρισμό, της ημερομηνίας επιστροφής τους βάσει των πτήσεων που θα […]




