Ένα εξιτήριο, επτά οι διασωληνωμένοι, 15 τα άτομα που νοσηλεύονται
Σύμφωνα με τα δεδομένα μέχρι τις 3 το απόγευμα, στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, νοσηλεύονται 15 άτομα, τρία εξ αυτών νοσηλεύονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. Όλοι οι ασθενείς είναι σε σταθερή γενική κατάσταση. Δόθηκε επίσης ένα εξιτήριο. Διασωληνωμένοι νοσηλεύονται συνολικά 7 ασθενείς, 1 στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού και 6 στη ΜΕΘ Λευκωσίας. […]




