Καλή η κατάσταση όσων νοσηλεύονται με κορωνοϊό στο «αναφοράς»
Περίπου στα ίδια χαμηλά επίπεδα των προηγούμενων ημερών κυμάνθηκε και χθες ο συνολικός αριθμός ασθενών στο «νοσοκομείο αναφοράς». Μέχρι το απόγευμα οι ασθενείς με κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου ήταν συνολικά 17, οι τρεις από τους οποίους νοσηλεύονταν στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, αφού χρειάζονταν πιο στενή παρακολούθηση. Το βράδυ της Τετάρτης (22/4) έγιναν δύο νέες […]




