Τι λες σε… μια μητέρα που έχασε το παιδί της; Μιλήσαμε με δυο μητέρες από τη Λάρνακα που το έζησαν
Η θλίψη είναι αφόρητη και ο πόνος αβάσταχτος. Δεν υπάρχουν λόγια, παρά μόνο σιωπή. Βλέπεις την μητέρα και τον πατέρα να θρηνούν και εσύ το μονό που μπορείς να κάνεις, είναι να προσεύχεσαι να είναι δυνατοί. Εύχεσαι να μην είχε συμβεί ποτέ… Όταν ο γονιός χάσει το παιδί του… Η ζωή έχει κλείσει, έχει τελειώσει. […]




