Από σήμερα τρώμε έξω: Τι πρέπει να προσέχουμε
Οι χώροι εστίασης επαναλειτούργησαν σήμερα (στη δεύτερη φάση της σταδιακής άρσης των μέτρων) και το κοινό ήδη ετοιμάζεται να βγει ξανά στα πιο νόστιμα στέκια του νησιού μας, που μας έχουν λείψει πολύ… Τα κυβερνητικά μέτρα για την εστίαση προβλέπουν πολύ αυστηρές προϋποθέσεις, όπως η αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. και όριο 10 ατόμων για κάθε […]




