Μαρία Μπέη – Δημήτρης Μπέλλος: Έκαναν το επόμενο βήμα στη σχέση τους!
Στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου “Έλα Χαμογέλα” μίλησε η Μαρία Μπέη και ο Δημήτρης Μπέλλος. Φαίνεται πως για το ζευγάρι του “Masterchef” όλο και σοβαρεύουν τα πράγματα, αφού όπως αποκάλυψαν για πρώτη φορά έκαναν το επόμενο βήμα στη σχέση τους και πλέον μένουν κάτω από την ίδια στέγη. “Έχουμε βρει σπίτι, έχουμε βολευτεί” Μετά το […]




