Η ψηφιακή διαφήμιση μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία των παιδιών
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζει τις διατροφικές προτιμήσεις και μπορεί να ενθαρρύνει τη δημιουργία ανθυγιεινών διατροφικών προτύπων, οδηγώντας σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα αλλά και σε ασθένειες που σχετίζονται με τη διατροφή, όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, καρκίνος και διαβήτης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Για το λόγο αυτό, το Περιφερειακό Γραφείο του ΠΟΥ για την Ευρώπη θα […]