Λίφτινγκ στη Μονάδα Αιμοκάθαρσης Αμ/στου υποσχέθηκε ο Χατζηπαντέλα
ΓΡΑΦΕΙ O ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ Υποσχέσεις για καλύτερη περίθαλψη των νεφροπαθών της επαρχίας Αμμοχώστου μοίρασε σήμερα ο υπουργός Υγείας Μιχάλης Χατζηπαντέλα, στο πλαίσιο επίσκεψής του στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, κατά την οποία εξέτασε τα (συχνά) σοβαρά προβλήματα που παρατηρούνται στη μονάδα αιμοκάθαρσης λόγω των πεπαλαιωμένων μηχανημάτων. Αφού μίλησε με σκληρή γλώσσαγια τον ΟΚΥπΥ αναφορικά με το […]




