Γύρω στο 7% των καθηγητών και 18% των μαθητών απουσίαζαν από γυμνάσια και λύκεια
Απουσίαζαν σήμερα από τα σχολεία τους, περίπου το 7,18% των καθηγητών και από τα γυμνάσια και τα λύκεια, συνολικά το 18,40% των μαθητών, ανέφερε ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Κώστας Χατζησάββας, σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ. Ερωτηθείς πως κύλησε η επαναλειτουργία των σχολείων μετά τις εορτές των Χριστουγέννων, ο κ. Χατζησάββας είπε ότι ήταν μια δύσκολη […]




