Την κατάργηση των εξετάσεων τετραμήνων ζητούν ΟΕΛΜΕΚ και οργανωμένοι γονείς
Την κατάργηση των εξετάσεων τετραμήνων ζητούν η ΟΕΛΜΕΚ και η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης μέσω επιστολής που απευθύνουν προς την Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ), Αθηνά Μιχαηλίδου, και στον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας, Παύλο Μυλωνά. Στην επιστολή γίνεται λόγος για “πασιφανή και πολλαπλά προβλήματα που δημιουργούνται από την εφαρμογή των Εξετάσεων Τετραμήνων (συρρίκνωση ωφέλιμου […]




