Home ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Red Friday: 1000 ακίνητα σε ασυναγώνιστες τιμές προσφοράς από την Altamira Real Estate!

Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ακινήτων της κυπριακής αγοράς επέστρεψε και παρουσιάζει πραγματικές ευκαιρίες στις καλύτερες τιμές Άνοιγμα προσφορών κάθε Τρίτη μέχρι και τις 22 Νοεμβρίου 2022 Οι ευκαιρίες είναι πολύ μεγάλες για να περιμένεις μέχρι το BlackFriday, γι’ αυτό η Altamira Real Estate παρουσιάζει και φέτος το Red Friday! Τη μεγαλύτερη εκστρατεία της κυπριακής αγοράς ακινήτων […]

PLUS PROPERTIES: Υποσχόμαστε.. Παραδίδουμε! We promise.. We deliver!

English text follows Για άλλη μια φορά, η Plus Properties συμβάλλει στην αναβάθμιση των προτύπων Ανάπτυξης Ακινήτων στη Λάρνακα και πιο συγκεκριμένα στα Λιβαδειά και στην περιοχή Νέα Μαρίνας. Την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου, η Plus Properties διοργάνωσε μια δεξίωση κοκτέιλ για να γιορτάσουν την επίσημη παράδοση 3 νέων έργων στη Λάρνακα: Plus 27, Plus 30 […]

H Kaizen Gaming-Stoiximan στο 18th Cyprus Summit του Economist για την ανάδειξη της Ανατολικής Μεσογείου σε TechHub

H Kaizen Gaming-Stoiximan συμμετείχε στο 18ο Cyprus Summit που διοργανώνει το Economist, με τον Αντιπρόεδρο της Stoiximan κ. Πάνο Κωνσταντόπουλο, ο οποίος παρουσίασε την περίπτωση της KaizenGaming, ως θετικό παράδειγμα ανάπτυξης στην Gametech αγορά αλλά και ως εξέλιξη από startup σε έναν πολυεθνικό οργανισμό, με βάση την Ελλάδα, με 1.500 και πλέον εργαζόμενους και δραστηριότητα […]

Lidl Wellness Camp: Τρίτο και καλύτερο! Με μεγάλη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε για 3η φορά το διήμερο ευεξίας από τη Lidl Κύπρου

Με μεγάλη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε για 3η φορά το διήμερο ευεξίας από τη Lidl Κύπρου. Όσοι βρέθηκαν στον Αγρό το Σαββατοκυρίακο 15 και 16 Οκτωβρίου έζησαν μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη νέες γνώσεις, δεξιότητες και γεύσεις. Το 3ο Lidl Wellness Camp πρόσφερε σε όλους τους συμμετέχοντες συμβουλές ευεξίας, οδηγίες για καλή διατροφή και ιδέες για μια καλύτερη […]

Ενισχύθηκε ο τομέας των ακινήτων το τρίτο τρίμηνο του 2022

Επιτάχυνση παρουσίασε ο τομέας των ακινήτων το τρίτο τρίμηνο του 2022, παρά τις συνθήκες υψηλού πληθωρισμού, με τις συνολικές πράξεις να ανέρχονται σε €1,65 δισ. σε σύγκριση με €1,2 δισ. το δεύτερο τρίμηνο και €1,3 δισ. το πρώτο τρίμηνο του έτους. Σύμφωνα με τις συγκριτικές πωλήσεις ακινήτων του Τμήματος Κτηματολογίου και Χωρομετρίας, όπως έτυχαν επεξεργασίας […]

H νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Κύπρου

Αφιερωμένη στη μεγάλη της ομάδα. Η Lidl Κύπρου, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνιαπου είναι στον αέρα από την Κυριακή, καλεί το κοινό να ανακαλύψει τον « δικό της κόσμο». Ένα εργασιακό περιβάλλον που εξασφαλίζει καθημερινά για τους δικούς της ανθρώπους και βασίζεται στην ομαδικότητα, το φιλικό περιβάλλον, την αναγνώριση της αξίας και της προσπάθειας.Ένα […]

Η Ελληνική Τράπεζα επενδύει στο κεφάλαιο ESG

Αξιοσημείωτες επιδόσεις στην Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας της Τράπεζας για το 2021 αφήνοντας θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία Εντυπωσιακές επιδόσεις κατέγραψε για μία ακόμη χρονιά η Ελληνική Τράπεζα, υλοποιώντας σημαντικούς στόχους στα πεδία της μετάβασης στην Πράσινη Οικονομία, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της εξυπηρέτησης των πελατών. Η δέσμευση της Ελληνικής Τράπεζας να δημιουργήσει ένα μακροχρόνιο θετικό […]

3ο Lidl Wellness Camp: Αρχή για μια καλύτερη ζωή!

Πραγματοποιήθηκε η δημοσιογραφική διάσκεψη για την έναρξη του διήμερου ευεξίας από τη Lidl Κύπρου. Για 3η συνεχόμενη χρονιά, θα πραγματοποιηθεί το Lidl Wellness Camp, ένα διήμερο ευεξίας, διατροφής και καλής ζωής από τη Lidl Κύπρου. Το LidlWellnessCamp διεξάγεται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φαγητού. Η Lidl Κύπρου, θέλοντας να δώσει στους καταναλωτές όλα τα εφόδια […]

2ο mind REset: Οι νέοι μας εισάγονται στην κουλτούρα υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και καινοτομίας

Το πρόγραμμα mind REset υλοποιείται σε συνεργασία με τον οργανισμό Junior Achievement Cyprus , Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας και της Lidl Κύπρου. Το Πρόγραμμα Mind REset σχεδιάστηκε από τη Lidl Κύπρου για να εμπνεύσει τη νέα γενιά και είναι βασισμένο πάνω στις αξίες της Lidl για επιτυχημένες και υπεύθυνες πρωτοβουλίες. Τα παιδιά, καλούνται […]

Με προϊόντα MasterChef, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους

Μέσω του προγράμματος ανταμοιβής Stick & Win, η εταιρία προσφέρει τη δυνατότητα απόκτησης ποιοτικών μαγειρικών σκευών MasterChef Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα συνεχίζουν να επιβραβεύουν τους πιστούς πελάτες για την εμπιστοσύνη τους, προσφέροντας, στο πλαίσιο του προγράμματος ανταμοιβής Stick & Win, νέα προϊόντα υψηλής ποιότητας Master Chef. Συγκεκριμένα, συγκεντρώνοντας ψηφιακά κουπόνια μέσω των αγορών τους, οι πελάτες […]