Χάος, παράπονα και φωνές στο αεροδρόμιο Λάρνακας έφερε καθυστέρηση 48 ωρών! (pics)
Εξαγριωμένοι Βρετανοί επιβάτες στο αεροδρόμιο Λάρνακας – «Εγκλωβισμένοι» στην Κύπρο για δύο μέρες εξαιτίας προβλήματος σε αεροπλάνο της British Airways – Καταγγέλλουν ότι δεν τους δινόταν καμία πληροφόρηση από το προσωπικό της εταιρίας στο αεροδρόμιο ανακοινώνοντας συνεχείς καθυστερήσεις στην αναχώρηση της πτήσης
Η πτήση της British Airways BA663 επρόκειτο να αναχωρήσει από το αεροδρόμιο Λάρνακας στις 7 και 30 το απόγευμα της Κυριακής με προορισμό το αεροδρόμιο του Χίθροου. Ωστόσο, οι 300 επιβάτες της εταιρίας έμειναν «εγκλωβισμένοι» στη Λάρνακα μέχρι σήμερα το πρωί, αφού η εταιρία επικαλούμενη τεχνικό πρόβλημα στο αεροσκάφος που θα τους μετέφερε πίσω στη Βρετανία ανέβαλε την αναχώρηση της πτήσης.
Οι επιβάτες με αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετέφεραν την κατάσταση που επικρατούσε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, φανερά ενοχλημένοι τόσο για την καθυστέρηση στην αναχώρηση τους όσο και για την ελλιπή ενημέρωση της οποίας τύγχαναν από το προσωπικό της εταιρίας στο αεροδρόμιο Λάρνακας.
Οι φωτογραφίες που αναρτήθηκαν είναι χαρακτηριστικές της χαώδους κατάστασης που επικρατούσε στο αεροδρόμιο, με μεγάλες ουρές ενώ οι περισσότεροι εξ αυτών αναφέρθηκαν στην αδυναμία τους να χρησιμοποιήσουν το wi-fi του αεροδρομίου ώστε να είναι σε επικοινωνία με τις οικογένειες τους. «300 άνθρωποι πάλευαν να χρησιμοποιήσουν ένα τηλέφωνο στο αεροδρόμιο» ανέφερε σε βρετανικό μέσο ένας από τους επιβάτες.
«Μας δινόταν συνέχεια νέα ώρα αναχώρησης, ενώ οι πληροφόρηση που είχαμε ήταν με το σταγονόμετρο», ανέφεραν επιβάτες της πτήσης στην Daily Mail, σημειώνοντας πως όποτε ζητούσαν ενημέρωση κανείς δεν ήξερε να τους πει τι γινόταν.
Η εταιρία διευθέτησε για τη διαμονή των επιβατών σε ξενοδοχείο, ενώ η πτήση αναχώρησε τελικά σήμερα το πρωί από το αεροδρόμιο Λάρνακας. Εκπρόσωπος της British Airways αναφερόμενος στο συμβάν επισήμανε ότι για την εταιρία προέχει η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος.
Πηγή: cyprustimes