Ψάχνουν πωλήτρια που να μην… ζηλεύει στο Κίτι
Η κάθε εταιρία θέτει τις δικές της απαιτήσεις όταν αναζητά προσωπικό μέσω αγγελιών. Πτυχία, γνώσεις ξένων γλωσσών, γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή… να μην ζηλεύει και να κατανοεί ότι δεν είναι το αφεντικό! Αυτό ακριβώς ζητάει από τους υποψήφιους υπαλλήλους ένα κατάστημα στο Κίτι!
Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει βιώσει ο συγκεκριμένος ή η συγκεκριμένη επιχειρηματίας από το Κίτι με το προσωπικό που εργαζόταν παλιότερα στο κατάστημα αλλά μάλλον η εμπειρία του ήταν δυσάρεστη. Δε εξηγείται αλλιώς γιατί ζητάει υπάλληλο που να «ΜΗΝ ζηλεύει», «Να ΜΗΝ λέει ψέματα» και το κυριότερο «Να μπορεί να αποδεχτεί ότι είναι υπάλληλος και όχι ιδιοκτήτρια του καταστήματος»!
Αν καλύπτετε όλες τις πιο πάνω προϋποθέσεις και κάποιες ακόμη μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας αλλά προσέξτε… Πρέπει να καλύπτετε ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις.
Διαβαστε επισης