Εξαγριωμένοι και σε κατάσταση θυμού είναι οι πελάτες της νέας αεροπορικής εταιρείας Cobalt Air, η οποία κυριολεκτικά έχει εκνευρίσει κάθε επιβάτη της πτήσης CO728 για Θεσσαλονίκη, η οποία θα έπρεπε να αναχωρήσει από την Λάρνακα (9/7) στις 6:00 το πρωί.
Ωστόσο, έγινε αλλαγή και η πτήση μεταφέρθηκε στις 18.00. Μερικοί από τους επιβάτες, ενημερώθηκαν χθες για την αλλαγή, ενώ κάποιοι δεν είχαν ιδέα. Επιπλέον, η πτήση θα πραγματοποιηθεί με άλλη εταιρεία, ενώ οι επιβάτες βρίσκονται μέσα στο αεροπλάνο εδώ και μια ώρα (ώρα λήψης της πληροφορίας 17:35). Εν τω μεταξύ, εκπρόσωπος της Cobalt δεν υπήρχε στο αεροδρόμιο για να εξηγήσει το τι ακριβώς σημαίνει και όπως πληροφορούμαστε για τις αλλαγές δεν αναμένεται να υπάρξει καμιά αποζημίωση.
Μπάχαλο με την ενημέρωση προς τους επιβάτες
Σύμφωνα με άριστα ενημερωμένη πηγή της ιστοσελίδας μας, επιβάτες της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας κάνουν σφοδρά παράπονα σε σχέση με την πληροφόρηση που έτυχαν, καθώς ορισμένοι ενημερώθηκαν τηλεφωνικώς, άλλοι από το check in και άλλοι μέσω email για την αλλαγή και την καθυστέρηση στην πτήση τους προς Θεσσαλονίκη. Όπως μας επισημάνθηκε, η καθυστέρηση στάλθηκε στο ίδιο email με το check in, γεγονός που έκανε την πληροφόρηση να μην είναι αντιληπτή. Υπήρξαν και επιβάτες που δεν είχαν καν υπόψη τους την αλλαγή.
Ουδείς εκπρόσωπος στο αεροδρόμιο
Όταν οι επιβάτες συναντήθηκαν και άρχισαν να διερωτώνται τι συμβαίνει, αντιλήφθηκαν όλα τα πιο πάνω και αναζήτησαν εκπρόσωπο της εταιρείας στο αεροδρόμιο, όμως… ουδείς υπήρχε.
Οι αεροσυνοδοί εδάφους που βρίσκονταν στο check in, επίσης δεν είχαν απαντήσεις
Σύμφωνα με τους επιβάτες της πτήσης με τους οποίους συνομίλησε η ιστοσελίδα μας, ακόμα και οι αεροσυνοδοί εδάφους της εταιρείας, βρίσκονταν σε σύγχυση και δεν είχαν επαρκή πληροφόρηση ώστε να απαντήσουν στα ερωτήματα των επιβατών.
Από A320… σε άλλο αεροσκάφος
Οι εκνευρισμένοι, δυσαρεστημένοι και γεμάτοι θυμό οι επιβάτες της Cobalt, ενημερώθηκαν να εισέλθουν σε αεροσκάφος αργά το απόγευμα. Το αεροσκάφος δεν είναι A320 όπως αναφερόταν κατά την αγορά του εισιτηρίου, αλλά ρωτώντας το πλήρωμα του αεροσκάφους, τους απάντησαν ότι είναι ένα “FX 80άρι”…
Ούτε οι αεροσυνοδοί μιλούν…
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι επιβάτες της πτήσης, αφού δεν εντόπιζαν εκπρόσωπο της εταιρείας Cobalt στο αεροδρόμιο, μετά την επιβίβαση τους στο αεροσκάφος της Astra Airlines, άρχισαν τις ερωτήσεις προς τους αεροσυνοδούς, οι οποίοι… δεν ξέρουν τίποτα.
«Αυτή η εταιρεία πρέπει να κλείσει»
Μεταξύ των δηλώσεων που λάβαμε για να διασταυρώσουμε το περιστατικό, υπήρξαν και αυτοί που μας είπαν «η εταιρεία πρέπει να κλείσει. Δεν είχε ένα άνθρωπο να μας μιλήσει, να μας βοηθήσει, να πιάσει τες βαλίτσες… Η κατάσταση εδώ είναι τραγική. Ο κόσμος ταλαιπωρείται από τις 6:00 το πρωί και ακόμα είμαστε στην Λάρνακα»
Τελικά αναλαμβάνει η Astra Airlines
Όπως πληροφορούμαστε, ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Astra Airlines, εξήγησε στους επιβάτες ότι τελικά την πτήση Λάρνακα – Θεσσαλονίκη αναλαμβάνει η Ελληνική Astra Airlines της οποίας το πλήρωμα ενημερώθηκε σήμερα το πρωί για την πραγματοποιηση της.
Δεν απαντά κανείς το 77 00 00 01
Η ιστοσελίδα μας προσπαθεί να μιλήσει με την εταιρεία Cobalt στον πιο πάνω τηλεφωνικό αριθμό, ωστόσο κανείς δεν σηκώνει το ακουστικό.
Απάντησαν μετά από ώρα το 77 00 00 01
Σύμφωνα με την ενημέρωση που μας δόθηκε από το τηλεφωνικό κέντρο της Cobalt, για να εξασφαλίσουμε δήλωση για το περιστατικό θα πρέπει να αποστείλουμε email στο [email protected] …
Αναμένουμε απάντηση στο email μας από τις 15.18
20:34 Η πτήση της Astra Airlines έφθασε στην Θεσσαλονίκη ενώ οι Κυβερνήτες του αεροσκάφους απολογήθηκαν στους επιβάτες και πελάτες της Coblalt Air, εξηγώντας τους πως απλά έλαβαν εντολή να βρίσκονται στην Λάρνακα σε καθορισμένη ώρα, προκειμένου να παραλάβουν επιβάτες για Θεσσαλονίκη. Επεσήμαναν ωστόσο πως δεν είχαν άλλη ενημέρωση, οπότε έκαναν αυτό που τους υπέβαλε η εταιρεία τους.
Εν τω μεταξύ, η ιστοσελίδα μας δεν έχει λάβει καμία απάντηση από την Cobalt στο αίτημα της για επικοινωνία, προκειμένου να ακουστεί και η φωνή της εταιρείας για το εν λόγω περιστατικό.
Δείτε ανάρτηση επιβάτη της Cobalt στην εν λόγω πτήση:
Πηγή: http://www.i-eidisi.com/