Φωνές και πλακάτ έξω από Υπουργείο Οικονομικών, διαμαρτύρονται οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαμαρτυρία Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού, έξω από το Υπουργείο Οικονομικών, διεκδικώντας μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των όρων εργοδότησης του, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων, για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας, για την περίοδο 2025-2027.
Η απεργία, οργανώθηκε από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ και άρχισε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, ενώ θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης. Οι εργαζόμενοι ζητούν την παραχώρηση αυξήσεων και άλλων ωφελημάτων με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025.
Σημειώνεται ότι, οι απεργοί ξεκινούν πορεία προς το Προεδρικό όπου και θα παραδώσουν υπόμνημα στον ΠτΔ.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες








Διαβαστε επισης








